WITAJCIE

/ 7916 odpowiedzi / 1146 zdjęć

Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

perwer


Miru widze w twojej galerii zdięcia z Rzeczyc.Jakie lata i efekty. (2011/10/26 21:03)

perwer


No, wróciłem, musiałem chociaż ze trzy godzinki popracować :(

 WITAM nowoprzybyłych !!!  Ino mi tu duuuużo gadać :)))



Zbynio przymij Janusza Karpia,obiecał że zrobi dym--przynajmniej bedzie sie działo ha ha ha

(2011/10/26 21:05)

użytkownik57785


Dobra chłopaki, ja już muszę kończyć. Do jutra Wam. P.S.Od dawna się tak spokojnie i kulturalnie nie pisało :)Pozdrawiam. (2011/10/26 21:05)

zbynio5o


Darek rozwaliłeś  mnie z tą przywódczynią stada :))) A ta hipnoza mnie powaliła hahaha !!! (2011/10/26 21:09)

użytkownik61983


Miru widze w twojej galerii zdięcia z Rzeczyc.Jakie lata i efekty.


Rzeczyce w moim wykonaniu to efekt kilku karpi może karpików w przedziale 40/45 cm i karasie sięgające do 50 cm ( nie wszystkie reszta to maleństwa) a fotki są sprzed roku. (2011/10/26 21:10)

zbynio5o


Dobra chłopaki, ja już muszę kończyć. Do jutra Wam. P.S.Od dawna się tak spokojnie i kulturalnie nie pisało :)Pozdrawiam.

Byle jak najdłużej ;)   Do jutra.

(2011/10/26 21:13)

użytkownik47420


dobranoc sie z towarzystwem pora spac bo 0o 4,30 do roboty (2011/10/26 21:14)

JKarp


Cześć
Witajcie Koledzy :-)
Że też mam przewaloną sobotę i niedzielę - praca niestety.
Janusz JKarp (2011/10/26 21:26)

perwer


Miru widze w twojej galerii zdięcia z Rzeczyc.Jakie lata i efekty.


Rzeczyce w moim wykonaniu to efekt kilku karpi może karpików w przedziale 40/45 cm i karasie sięgające do 50 cm ( nie wszystkie reszta to maleństwa) a fotki są sprzed roku.



O czyli coś zostało jeszcze.Ja tem jeźdże na okonia-miejscówa koło flejarzy---giganty piękne.

No nic koledzy do łóżeczek i na mnie powoli pora.O 4,40 wstawanie do roboty,ale już niedługo bo liczby w totka coraz bliżej koło mojej szóstki sie kręcą.

Jutro też jest dzień.

(2011/10/26 21:30)

perwer


Cześć
Witajcie Koledzy :-)
Że też mam przewaloną sobotę i niedzielę - praca niestety.
Janusz JKarp

No tak jak obiecał,przyjoł sie do grupy i już robi dym ha ha ha

(2011/10/26 21:32)

zbynio5o


Chyba popełniłem małe Fo pa (PL) . W opisie nie wspomniałem że szczególnie zapraszam nasze Koleżanki portalowe aby rozświeciły tą grupe jeszcze bardziej niż energizer :)

Wybaczcie Panie i zapraszam.

(2011/10/26 22:56)

edyta35


Witam wszystkich ,miło mi powitać tak w zacnym gronie , pozdrawiam.Zbynio miło mi ,że mnie przyjąłeś do swego grona i też miło mi ,że zrobiłeś poprawkę , bo nie wiedziałam czy kobiety na tym portalu tolerujesz. (2011/10/26 23:02)

użytkownik61983


Witam...............

Pora się szykować do jutrzejszej nocki, oby nie było przymrozków brrrrrrrr.....

(2011/10/27 08:23)

użytkownik57785


Witam wszystkich a szczególnie naszego rodzynka Edytę.  (2011/10/27 09:08)

zbynio5o


Witam wszystkich ,miło mi powitać tak w zacnym gronie , pozdrawiam.Zbynio miło mi ,że mnie przyjąłeś do swego grona i też miło mi ,że zrobiłeś poprawkę , bo nie wiedziałam czy kobiety na tym portalu tolerujesz.


Dzień Dobry Edyto.  Chętnie zamieniłbym 5 facetów na jedną kobiete . Ale żebyście były chociaż w jednej części tak rozmowne (gadatliwe) jak moja żonka , to by było ekstra :) Ale jest  zauważalna Twoja aktywność na portalu i to cieszy.  Motto tej Grupy to : duzio gadać .


Powitać Wszystkich !


(2011/10/27 10:33)

CZzesio


Witam Wszystkich z samego rana ;)


...no to żem pokazoł ....jaki  gaduła ze mnie ;P   Ale poprawie się ,na razie to mnie moja Bestia na zakupy wygania ...

Żona do męża:
- Idź kupić bułki.
- Ile mam kupić?
- No nie wiem, tyle kup, żeby starczyło na kolację i śniadanie.
Mąż zirytowanym głosem:
- Jak kupię za mało albo za dużo, to znów będzie awantura. Powiedz, ile mam kupić?
Żona (z zalotnym spojrzeniem):
- Kup tyle bułek, ile razy się wczoraj kochaliśmy.
Mąż poszedł do sklepu. Staje przed ekspedientką i mówi:
- Poproszę siedem bułek. Albo nie, pięć bułek, loda i kakao.
(2011/10/27 10:50)

jurek


Dobre , Czesio
(2011/10/27 11:01)

CZzesio


Dobre , Czesio







Kurcze ...mam teraz dylemat ...co kupić ,bo  jak mogą wystarczyć na śniadanie i kolację dwie bułki i lód ..........;)

Pozdrawiam :)
(2011/10/27 11:29)

zbynio5o


Byłem w piekarni, postałem chwile i nic nie kupiłem. Poczekam do jutra.

Czesio, nie nerwuj mnie. :)))))))

(2011/10/27 12:41)

jurek



bluehornet
Niee , Jedrula osłabiłeś mnie tym stadem hihipotamic w bikini !! Ratunku - ja nie chcę !!!






Co chcesz Grzesiu , przecież to tylko dziewczynki przy kości , a może to :
(2011/10/27 12:51)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

użytkownik47420


no dzieńdobry wszystkim jeszcze jutro osiem godzinek w pracy i WEEKEND!!!! (2011/10/27 14:05)

bluehornet



bluehornet
Niee , Jedrula osłabiłeś mnie tym stadem hihipotamic w bikini !! Ratunku - ja nie chcę !!!






Co chcesz Grzesiu , przecież to tylko dziewczynki przy kości , a może to :

Jureczku - jak najbardziej !!!
Czołem Edytko - witaj !!
Melduję powrót z pracy !! (2011/10/27 14:34)

Jędrula


Witom Wos z połednia . Teraz siodłech bo w tej robocie dzisio gunium mie jak psa . Tam a nazot , tam a nazot , już mi z banioka sie  kurzi . Całe szczynści mom trocha luzu to se poszkryfia .

Widza , że niekierzy dali szpetnie godajom o moich dziołszkach piyknych jak mis ameryka . Synki , nie nerwujcie mieeeeee bo wom wciulum laczkym po sagi dupie . Lepi , mie nie nerwujcie , godommmm Woooom !

(2011/10/27 15:57)

zbynio5o


Mój\nasz  awatarek jest stricte wędkarski... nawet bardzo stricte wędkarski.

A Twój Jędrek, kojarzy mi sie z forum rolniczym. Dzisiejsza giełda oferuje 3,20zł\ kg. żywca.

(2011/10/27 16:11)

zbynio5o


Chyba że korzystasz z tych panienek do wywozu zanęty (ponton), to sorry,

można to podciągnąć pod wędkarstwo. :)

(2011/10/27 16:14)