Wisłoka spinning

/ 10 odpowiedzi
Witam
Łowił ktoś z was w marcu na wisłoce na spinning?bo za tydzień wybieram się na okonie i klenie i nie wiem czy w tym miesiącu się opłaca chodzić.
bartek15


No powiem Ci kolego że możesz próbować na klenie , teraz szczególnie jakieś dorado tzn. małe woblerki do 3 cm , bromby itd . Powinno coś stuknąć ; ) Tylko trzeba się skradać bo klenie są płochliwe .. A na jakim odcinku chcesz wędkować ? (2012/03/11 10:45)

matiiliimati


Będę wędkował od kładki dół rzeki (2012/03/11 11:04)

matiiliimati


Będę wędkował od kładki w dół rzeki

(2012/03/11 16:38)

dawid-87


Witam. Jestem dopiero początkujący, jeżeli chodzi o spinning. Byłem dziś (tak w ten wietrzny dzień, no ale co zrobić... wkońcu musiałem wypróbować swój nowy spinning) w okolicach Brzyścia. Dziś bez efektów.
Jeśli nie będzie silnego wiatru to jutro jadę "prześwietlić" wodę w Chrząstowie i być może w Złotnikach :) (2012/03/11 21:36)

dawid-87


Witam po dłuższej przerwie. Byłem dziś w Chrząstowie i woda dziś "chodziła", że aż miło. :) Moja zdobycz to kleń na moje oko ok 25cm  :)
I wszystko przy zachodzie słońca.
PIĘKNIE.

Wisłoka w miarę czysta. Poziom wody umiarkowany. Da się łowić. (2012/04/19 19:34)

matiiliimati


Witam po dłuższej przerwie. Byłem dziś w Chrząstowie i woda dziś "chodziła", że aż miło. :) Moja zdobycz to kleń na moje oko ok 25cm  :)
I wszystko przy zachodzie słońca.
PIĘKNIE.

Wisłoka w miarę czysta. Poziom wody umiarkowany. Da się łowić.
A na co łowiłeś?? chodzi mi o przynętę.
(2012/04/20 13:14)

dawid-87


Byłem ponownie w Chrząstowie. Od 7 do 14. Efekt to jeden kleń ok 35cm. Więc efekty słabe. Wisłoka coraz płytsza, ale za to klarowna. Niemal wszystko idzie zobaczyć co w wodzie siedzi w niektórych miejscach.