Zaloguj się do konta

Wisła na północ od Tczewa

utworzono: 2009/09/23 17:50
Valdek100

Od niedawna próbuję swoich sił na Wiśle w okolicach Ostaszewa. Nie mogę zrozumieć jakoś reguły tego łowiska. Drapieżniki (głównie okonie) pokazują się do 7.30, później zwijają żagle za to białoryb żeruje strasznie nieregularnie. Nie wiem co robię źle a nie mam tu doświadczenia. Macie może jakieś rady odnośnie przynęt bądź metod łowienia o tej porze roku??
Waldek [2009-09-23 17:50]

ambatczew

powiem tobie kolego tak łowie od dzieciaka na wisle i generalnie żadnej rególy nie ma na tą rzeke:Dmoge doradzić tylko tyle spiningowanie w głebokich główkach siedzą szczupaki i cztują na swą zdobycz;)w tym sezonie już mam 12 na koncie najlepszą sztuczną przynętą są w/g mnie obrotówki nie za duże 3 w zupełności wystarczy kolorek standardowy srebrna w czerwone paski lub biała w czerwone paski najlepiej mi na to łykają!a okonki najlepiej biorą na płyciznach najlepiej na niewielką gumke na boczny trok kolorek sobie sam możesz dobrać ale zaóważyłem ze najlepiej biorą na ciemne gumki. a co do spławika to też najlepiej w samych dziurach łapać gdzie woda lekko krąży tam rybka siedzi;)a jeśli chodzi o grunt to mi najlepiej na ciężką gróntówke z cięzkim koszykiem i z nurtu najlepsze efekty miałem łowiąc w ten sposób. pozdrawiam i powodzenia [2009-09-25 13:04]

Bo Wisła w okolicach Ostaszewa nie jest łatwym łowiskiem. Na okonie spróbuj bocznego troku z jasną gumą (żółta, biała) i staraj się wlec ją przy dnie. Ciężarki używaj walcowe, żeby nie łapać zaczepów. Spróbuj też łowienia kleni czy boleni.