Zaloguj się do konta

Wisła koło starego mostu w Płocku

utworzono: 2009/04/10 19:56
haron1101

Witam wszystkich, jestem początkującym wędkarzem, w tym roku chciałbym połowic trochę koło starego mostu, czy mógłby ktoś mi pomóc i tak z grubsza powiedzieć jak jest dno ukształtowane na tym łowisku, nie posiadam łodzi ani echosondy. To są moje początki wędkarskie, doświadczenia nie mam za wiele, więc trudno mi ocenić co tam pod wodą siedzi :) Z góry wszystkim dziękuje za cenne wskazówki. [2009-04-10 19:56]

coralgol73

Koło jakiego starego mostu, na jakiej rzece. Napisz coś wiecej. Wiele miejscówek ma podobne nazwy. Pozdrawiam! [2009-04-10 21:15]

haron1101

Przepraszam za niesprecyzowane pytanie :) Jestem z Płocka, chodzi mi o most stary w Płocku. [2009-04-10 22:17]

maslak102

napewno musisz sie zaopatrzec w duzy zapas koszyczkow lub ciezarkow bo wiele mozna tam zostawic ale i rowniez zlapac, osobiscie pare rybek tam zlapalem najlepiej jak pojdziesz nad wode gdy beda tam wedkarze zobaczysz co i jak [2009-04-11 00:43]

jurek

Jeżeli chodzi Ci o stary most w Radziwiu ---to możesz złapać nawet do 20 kg karpia, dużo okoni , suma, leszcze sandacze --niemal wszystkie ryby --- są tam pozalewane stare główki oraz po lewej stronie jak dojeżdżasz od strony ronda jest zatopiona olbrzymia kępa ---która była oddzielona od brzegu około200metrów , i jest tam też dużo pozatapianych starych główek----------- a jak wiadomo gdzie przeszkody -- tam i ryby--polecam nie rzucać zestawu daleko--, gdyż ryby są bliżej i jest głęboko -- przy samym brzegu---- polecam moją stronę www.jurek.wedkuje.pl , tam jest wpis "moje wiślane karpie"---- i dobry opis łowiska za starym mostem kilka metrów , gdzie jest rynna do 6.5 metra ----------życzę połamania kija na dużym karpiu, lub sumie...........Jurek Suchodolski. [2009-04-11 11:04]

haron1101