Zaloguj się do konta

Wieprz - Najlepsze miejsca na rzece Wieprz woj lub

utworzono: 2011/11/22 19:13
mateucha6

Poszukuję dobrych miejsc na spinning na rzece wieprz... z gory dzieki za jakies info

[2011-11-22 19:13]

Wedkarz60

Witam . Na rzece wieprz w lubelskim fajne miejsca są w Jeziorzanach ( często strażnicy z ryk przyjeżdżają na kontrole do jeziorzan ) odcinek to od jeziorzan do blizocina . Ładne szczupłe łowiłem z kolegą na tym odcinku mój rekord tam to szczupak 4.60 kg a takie po 2 kg to na jednej wyprawie trafialiśmy nawet po 5 sztuk nie liczę już pistoletów małych . Ładne brania szczupłego były wrzesień pazdziernik teraz już lipa . Często też sporo wędkarzy jezdzi na wieprz od strony składowa ( jedziesz do jeziorzan przejedziesz przez most na rzece wieprz i zaraz jest po prawej stronie droga z płyt betonowych skręcasz w ta drogę i masz tam miejsca od strony składowa) . Do tego ładne szczupłe łowili w Drążgowie ( jak jedzie się z tej strony od trasy moszczanka kock to za miejscowością drążgów przed mostem na wieprzu skrecasz w prawo i tam sa też fajne miejsca . Jeszcze łowią szczupłe w pogonowie tam jest kilka jezior no i obok rzeka wieprz . Oprócz tego jest  tzw czarny dół ( jedziesz kolego do Baranowa udajesz się w kierunku dębczyny i na końcu baranowa będzie polna droga w prawo i w lewo to ty skręcasz w lewo jedziesz ok 2 km polną droga dojedziesz do rzeki wieprz i jest rozjazd dróg przy samej rzece to ty skręcasz w prawo i dojedziesz do czarnego dołu .Ładne tam jest starorzecze takie jak gdyby o długości ok 2 km tam też sa fajne miejsca . pozdro
[2011-11-22 20:02]

mateucha6

dzięki wielkie pozdrawiam

[2011-11-22 20:36]

Witam . Na rzece wieprz w lubelskim fajne miejsca są w Jeziorzanach ( często strażnicy z ryk przyjeżdżają na kontrole do jeziorzan ) odcinek to od jeziorzan do blizocina . Ładne szczupłe łowiłem z kolegą na tym odcinku mój rekord tam to szczupak 4.60 kg a takie po 2 kg to na jednej wyprawie trafialiśmy nawet po 5 sztuk nie liczę już pistoletów małych . Ładne brania szczupłego były wrzesień pazdziernik teraz już lipa . Często też sporo wędkarzy jezdzi na wieprz od strony składowa ( jedziesz do jeziorzan przejedziesz przez most na rzece wieprz i zaraz jest po prawej stronie droga z płyt betonowych skręcasz w ta drogę i masz tam miejsca od strony składowa) . Do tego ładne szczupłe łowili w Drążgowie ( jak jedzie się z tej strony od trasy moszczanka kock to za miejscowością drążgów przed mostem na wieprzu skrecasz w prawo i tam sa też fajne miejsca . Jeszcze łowią szczupłe w pogonowie tam jest kilka jezior no i obok rzeka wieprz . Oprócz tego jest  tzw czarny dół ( jedziesz kolego do Baranowa udajesz się w kierunku dębczyny i na końcu baranowa będzie polna droga w prawo i w lewo to ty skręcasz w lewo jedziesz ok 2 km polną droga dojedziesz do rzeki wieprz i jest rozjazd dróg przy samej rzece to ty skręcasz w prawo i dojedziesz do czarnego dołu .Ładne tam jest starorzecze takie jak gdyby o długości ok 2 km tam też sa fajne miejsca . pozdro


kolego a w okolicach Lubartowa są jakieś fajne miejsca.mam tam rodzinę i pewnie będę tam wędkował........

[2011-11-23 09:11]

michalosim

od kijan i w strone lubartowa [2011-11-23 22:33]

od kijan i w strone lubartowa



no serdeczne dzięki kolego.....pozdrawiam ....C&R...NO KILL... [2011-11-25 16:47]

Wedkarz60

Witam . Ja tak nawet dobrze jestem obczajony na odcinku rzeki wieprz o Jeziorzan do Pogonowa ( czyli jeziorzany , blizocin , składów , sobieszyn , drążgów , baranów, i pogonów ) pozdro
[2011-11-25 17:10]

mateucha6

to opisz kolego te miejsca i jak tam dojechac pozdrawiam

[2011-11-27 19:07]

od kijan i w strone lubartowa


a na jakiego drapieżnika najlepiej się nastawić i jakie tam będą najlepsze przynęty.... [2011-11-28 14:09]

mateucha6

najczęstszymi rybami na spinning jakie łowilem na rzece wieprz były szczupaki co prawda wiekszosc niewymiarowych ktore od razu trafiały szybko do wody nastepnie okonie, które czasem trafiaja sie ladne okazy jak na okonia. Co do połowów na grunt to niewielkie sumy ale to w zaleznosci na co lowimy trafiaja sie bolenie (rzadko), leszcze itp. pozdrawiam

[2011-12-08 15:48]

Orsi1

Podobno w stronę Kocka też są dobre miejscówkiPołamania kija :P [2011-12-09 16:17]

Podobno w stronę Kocka też są dobre miejscówkiPołamania kija :P


No dzięki kolego...co do kierunku na kock to już wiem o co biega....pozdrawiam...

[2011-12-09 16:31]

piotrowina28

czemu tak długo nikogo nie ma na forum? jak myślicie gdzie można teraz na majówke pojechać na rzeczkę żeby realnie połapać rybek? jastem z woj.lubelskiego interesuje mnie np.wieprz
[2012-04-26 22:45]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia