Wędzisko - wada fabryczna - reklamacja
utworzono: 2010/04/26 18:14
Witam serdecznie. Zakupiłem ostatnio wędzisko Shimano Alivio Cx Specimen 3,66m, 3 LBS 2 składy. Cena 166zł., przesyłka gratis więc skusiło. Odebrałem paczkę, sprawdziłem, uchwyt kołowrotka albo 1 przelotka leciutko przekrzywiona, reszta ok.. Nie było się do czego doczepić. Zamówiłem drugie wędzisko z tego samego sklepu, identyczne. Jednak zasugerowałem sprzedawcy aby dokładnie sprawdził kij a mianowicie równoległość uchwytu kołowrotka z pierwszą przelotką na blanku. Zapłaciłem, odebrałem przesyłkę bardzo dobrze zabezpieczoną tak jak za pierwszym razem. Pierwsze co zrobiłem to wziąłem dolnik do ręki aby spr. czy wszystko jest równo i ładnie. Zdziwienie moje było tak ogromne że zaniemówiłem. Przelotka w względem uchwytu ok. 45 stopni w prawo. Napisałem maila, zadzwoniłem. Sprzedawca mnie wyśmiał. Że przesadzam, że bardzo dobrze sprawdzili itd.,itp. Zaproponowałem że prześlę zdjęcia pierwszej wędki z zamontowanym kołowrotkiem oraz drugiej wędki z kołowrotkiem. Wiadomo że to paskudnie wygląda a poza tym na moje to definitywna wada fabryczna. Odpisali że mam odesłać a oni wymienią na nową. Zjeździłem pół miasta. Najtańszy kurier ponad 100zł. w jedną stronę!!!!Wiec podziękowałem, wiadomo. Napisałem też do firmy normark Polska przedstawiciela firmy Shimono na Polskę. Jednak bez żadnej konkretnej odpowiedzi. Co mogę jeszcze zrobić? Czy ja powinienem płacić za transport skoro otrzymałem wadliwy towar???Miał ktoś podobną sytuację??
[2010-04-26 18:14]Według mnie to kupuj w sklepach internetowych tylko normalnych i kupuj sprzęt gdzie z serwisem nie ma problemu
[2010-05-27 19:50]
Kolego niestety ale towar wadliwy lub do naprawy gwarancyjnej musisz dostarczyc na wlasny koszt chyba ze jest to cos bardzo gabarytowego typu pralka lub lodowka. Co do kosztow transportu to troche przesadziles ale mozesz zamowic sobie kuriera na www.polkurier.pl zaplacisz ok 25zl z ubezpieczeniem [2010-05-27 20:06]