Wędzisko teleskopowe do spiningu?

/ 20 odpowiedzi
Podobnie jak w tytule. Jestem początkujący, przygodę z wędkowaniem zacząłem niedawno. Ostatnio zacząłem trochę czytać o spiningu i postanowiłem spróbować, z tym że jak zwykle są kłopoty (przynajmniej dla mnie) z wyborem wędziska. Nie dysponuję dużą kwotą (mam na myśli kwotę do 130zł) a wiadomo że chciałbym w tej cenie jak najlepszą wędke. Zależy mi na małej wielkości transportowej, dlatego pomyślałem o wędce tele. np. KONGER AVIATOR TELE SPIN 2,7/35  co o niej myślicie? Jakie jest wasze zdanie na temat teleskopówek do spiningu i co byście mogli ewentualnie polecić. Wiem że ważne jest co bym chciał łowić itd. Chodzi mi o w miarę uniwersalną wędke. Za pomoc z góry dziękuję ( I PROSZĘ SIĘ NIE DENERWOWAĆ ALE DOPIERO SIĘ UCZĘ)   :) pozdrawiam
szczur002


Hmm.. No twoja wedka jest dobra ale odemnie polecam ci to FAVOURITE SPINNING 270 cm 35g koszt +/- 100 zł, sam jej urzywam juz ponad 2 lata i bardzo dobrze sie sprawdza ;]  (2010/10/28 13:28)

grzesiek35


( I PROSZĘ SIĘ NIE DENERWOWAĆ ALE DOPIERO SIĘ UCZĘ)   :) pozdrawiam

Kolego,nikt tu sie nie bedzie na ciebie denerwowal.Po to jest to forum,żeby sobie wzajemnie pomagac. Niestety spinning nie jest moja mocna stroną ,wiec nie będe zabirał głosu.Pozdrawiam (2010/10/28 13:55)

kaktustzn


Dopiero wkraczam do waszej społeczności także nie wiem jakie są zwyczaje :)   ale dobrze wiedzieć :) a wolałem się zaasekurować ;p (2010/10/28 14:04)

82marco


Polecam Konger Arcus Spin 270 5-20g cena 80-90zł , naprawdę bardzo fajny kijek na poczatek.

Do teleskopów jakoś nie jestem przekonany (choć nigdy nie spinningowałem teleskopem) 

Połamania

(2010/10/28 15:16)

82marco


Posyłam linka, zapomniałem wyżej wkleić :P

http://www.wedkarski.com/produkt/p-1751-Konger-Wedka_Arcus_Spin/t-2/m-52-Konger/

(2010/10/28 15:17)

bigrybka95


Miałem przyjemność łowić kilka razy teleskopowym spinem , i powiem że sprawuje się nieźle.