Wędzisko spinningowe do 300zł

/ 12 odpowiedzi
Witam
od niedawna zainteresowałem się metodą spinningową, po roku przyuczenia na amatorskim sprzęcie czas na zakup nieco lepszego, ale budżet mam ograniczony.

Potrzebuję wędki do max 300 zł.
Będę łowił  przede wszystkim w rzece (San), z brzegu. Ryby, które występują: kleń, boleń, brzana, szczupak. Wychodzi na to, że wędzisko w miare "uniwersalne" jeśli można tak nazwać.
Chciałbym aby nie było zbyt sztywne.

Polecono mi jak dotąd:
- Konger WRX WORLD CHAMPION CLASSIC 270/35g.
- Dragon Millenium Pike 270/10-35g

Co o nich sądzicie? Może jakieś lepsze w tej cenie znacie?

Oprócz tego mam kołowrotek Daiwa Megaforce 2500.
Czy taki się sprawdzi?

Jestem amatorem jeśli chodzi o spinning, dlatego proszę o pomoc. Czytałem książki, oglądałem filmy, ale to nie to samo co porada doświadczonych wędkarzy.

z góry dziękuję
RuchPalikota2


Porównując te dwie firmy wybrał bym Dragona...z kolei Konger jest nieco tańszy...po drugie wydaje mi się że sprzęt dragona jest trwalszy i lepiej leży w ręce ale to każdy musi sobie sprawdzić sam...Idź do najbliższego sklepu wędkarskiego, zobacz czy są te dwa kije, spytaj sprzedawcy który by bardziej polecił...weź kij w łapę i zobacz który ci bardziej pasuje ;)  (2014/03/06 17:06)

Maciek Szczuka


Zgadzam się z kolegą powyżej poszukaj też w okumach black rock  mam kijek z tej serii szczerze polecam :) POWODZENIA  (2014/03/06 17:18)

89krzysztof


Mam do sprzedania Dragona Millenium Zander, ale jeśli szczupaki chcesz łowić ,  to trochę kiepsko.. :) A tak to byś chociaż nie przepłacał. (2014/03/06 18:26)

brzanySanu


Dzięki za odpowiedzi!

Tak, bardzo chcę łowić szczupaki :) Wiem, że są, zarówno mniejsze jak i większe okazy. Kwestia doświadczenia oraz cierpliwości, ale wierzę, że prędzej czy później się uda, próbujemy od maja :)
(2014/03/06 18:35)

grzegorz not