Wędkowanie na żywca

/ 36 odpowiedzi
Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy dozwolone jest wędkowanie uzbrojonego żywca na dwa haki ? Jeśli tak to jak go uzbroić ?
Mam również pytanie dotyczące spinningu na wobler, a dokładnie ile można mieć haków ? słyszałem coś o 2 a posiadam takie z 3 hakami, i mam ściągać ??
JKarp


  • o sobie : Jestem doswiadczonym wędkarzem,
JK (2014/04/29 08:10)

Jakub Woś


Przynęty naturalne w tym żywiec - 1 hak
Przynęty sztuczne max 2 haki (2014/04/29 08:12)

zetnet2


Bardzo często spotykam się z podwójnymi hakami, czy mam rozumieć to jako kłusownictwo ? (2014/04/29 08:25)

Bernard51


o sobie : Jestem doswiadczonym wędkarzem,

Adept za kierownicą po pół roku mówi "jestem doświadczonym kierowcą i nikt mi nie powie"? (2014/04/29 09:14)

Bernard51


Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy dozwolone jest wędkowanie uzbrojonego żywca na dwa haki ? Jeśli tak to jak go uzbroić ?
Mam również pytanie dotyczące spinningu na wobler, a dokładnie ile można mieć haków ? słyszałem coś o 2 a posiadam takie z 3 hakami, i mam ściągać ??

Może masz uzbrojone w kotwiczkę z trzema grotami? a żywca w kotwiczkę z dwoma grotami? taki sposób jaest dozwolony (2014/04/29 09:16)

zetnet2


Mam rozumieć że można mieć tylko jedną kotwicę z 3 grotami na przynęcie sztucznej a z 2 na żywcu ? a nie można mieć 2 kotwic w żadnym sposobie  ? (2014/04/29 09:31)

89krzysztof


Mam rozumieć że można mieć tylko jedną kotwicę z 3 grotami na przynęcie sztucznej a z 2 na żywcu ? a nie można mieć 2 kotwic w żadnym sposobie  ?


Łowiąc na żywca możesz używać jednej kotwicy, przy spinningu dwóch. (2014/04/29 09:38)

zetnet2


Czyli mogę dozbroić gumę w taki sposób ? (2014/04/29 09:59)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

s4mo


a g prawda nie wiecie a sie madrujecie ... przyneta spiningowa nie moze zawierac wiecej niz 9hakow czyli max 3 kotwice (2014/04/29 10:23)

Jakub Woś