Zaloguj się do konta

Wędkowanie w towarzystwie ojca

utworzono: 2012/07/26 15:32
rozdarty

Witam, jest to mój pierwszy post i chciałbym od razu zapytać o dręczący mnie temat.
Jestem początkującym wędkarzem ale bardzo zafascynował mnie ten sport. Jeżdżę nad wodę tylko wtedy kiedy mi czas pozwoli. Zabieram nad nią swojego tatę, który siedzi obok mnie przy dwóch wędkach i rozmowa się klei bla bla bla i od czasu do czasu oczywiście sobie zarzuci i jest wpatrzony w ten spławik. Szczerze powiem ,że istniejące przepisy psują mi ten czas 2-3 godzinnej rekreacji bo boję się, że wpadnie kontrol i ukarze, któregoś z nas za to  ,że mi towarzyszy . Mój tato ma kartę wędkarską jednak na dzień dzisiejszy nie stać go na opłaty.
W związku z powyższym chciałem zapytać o to czy ktoś już miał do czynienia z taką kontrolą jak oni na to patrzą , przecież mogę powiedzieć ,że to ja łowię . Czy taki tekst w ogóle przejdzie.

[2012-07-26 15:32]

Esox_lucius1988

piszesz ze twoj tato ma karte ale nie oplacona. natomiast ty masz karte wedkarska? oplacona? jezeli tak, to spokojnie łow na 2 wedki a w razie kontroli mowisz ze wedki sa twoje. nie widze tu zadnego problemu. no chyba ze ty tez nie masz oplaconej składki, co gorsza, gdy nie masz wogole karty wedkarskiej. wtedy mogliby sie doczepic. [2012-07-26 15:50]

CZzesio

Cześć :) Jak wiesz jest to niezgodne z RAPR i wszystko zależy od samego strażnika czyt. człowieka .Jak będzie regulaminowy to się uprze i nic nie poradzisz . A brałeś pod uwagę opłacenie Tacie "stawki jednodniowej " ? Parę złotych wydatku ale za to głowa spokojna.

Teraz doczytałem , ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem ;)))  Łowicie, każdy po dwie wędki ?
Taki numer nie przejdzie na pewno , gdyby każdy z Was miał jedną to jeszcze było by OK.
[2012-07-26 15:52]

rozdarty