Wędki teleskopowe na spławik

/ 34 odpowiedzi / 2 zdjęć
Cześć, szukam sobie wędek teleskopowych, na spławik.
Interesuje mnie bat 7m, cw do 20-25g, będę go używał na zawodach wędkarskich. Tak więc szukam coś dobrego, interesuje mnie by był dość sztywny, akcja szczytowa, na ryby średniej wielkości, z możliwością złapania większych sztuk. Proszę wziąć pod uwagę że jestem początkującym wędkarzem, tak więc ten bacik nie może być zbyt delikatny, bym go zaraz nie złamał.

Druga wędka to teleskopowa wyrzutka na spławik, tak samo cw 20-25g. długość 3,6 m akcja szczytowa. Będę na niego łowił głównie płocie i leszcze, jak też lin i karaś.
Łowiska to jeziora i kanały.
Na razie znalazłem coś takiego.
http://www.fishpoint.pl/mikado-wedka-x-plode-light-float-360-5-28g-p-18195.html

http://takaryba.com/140,mikado-tournament-pole-700.html
Ładnie wygląda, tyle że nie widzę jaki ma cw.

Czekam na wasze sugestie i propozycje. Oczywiście interesują mnie tylko wędziska teleskopowe.
Jakub Woś


Napisz do Rogerosa, On łowi batami i sie na tym zna, coś doradzi. (2015/03/18 21:46)

Zielan


Są lepsi ode mnie tu na forum :) 
Odpowiem krótko:
Bat: Siódemka VDE-R Team HMC Dynamic Pole TX  - około 500 zł - waga 222-224 gramy. Wędzisko świetne z wysokomodułowego węgla. Są naprawdę mocne. Minusem jest to, że na dzień dzisiejszy są trudno dostępne, pierwsza partia poszła jak świeże bułeczki. W drugiej połowie kwietnia powinny być już w sklepach.
Jeżeli nie masz tyle kasy to bat, który sobie upatrzyłeś jest w porządku :) (2015/03/19 08:44)

Artur z Ketrzyna


Na stronie:
http://www.robinson.pl/wedka-vde-robinson-team-hmc-dynamic-pole,i309.html

są 3 serie tych wędzisk: seria TX, seria MX, seria  SX.
Wiesz czym się różnią? I też nie ma podanego cw.
 Mówisz że masz? Nie wiesz jaki może być cw.
seria TX, kosztuje tam 545 zl. (Tylko jak to tam kupić?, nie widzimy opcji kup).
No i szukamy wyrzutki, coś w stylu tego co wybraliśmy. dł 3,6 m i cw 20-25g.

Czekamy na inne propozycje. (2015/03/19 18:49)