Wędki Mitchell- Wasze opinie.

/ 12 odpowiedzi
Witam ,chciałem zapytać was  jaką opinie macie odnośnie wędzisk firmy mitchell proszę o szczere wypowiedzi a chodzi mi o ogólne zdania na temat wędzisk tej firmy
piter1311


Posiadałem mitchel feeder Elite 360 60-120gr.ale niestety straciłem ja poniewaz mojej dziewczynie tak przypadła do gustu ze jej podarowałem.Powiem tyle ze jest dobrze wykonana,troche jak dlamnie miekka wedka,ale to zalezy od gustu,rowniez wykonanie niebudzi zastrzezen.Moim zdaniem te 130 zł jest warta (2011/06/10 23:22)

użytkownik1117


sprzęt firmy mitchell, od bardzo dawna sprawdza sie dobrze , zaczynałem od spławikówki w latach 80-tych, nie narzekam mam ja do tej pory , obecnie łowie pikerkiem delikatny ale wspaniale pracuje i nie obawiam się holowac większej ryby dobrze pracuje , o czym moze swiadczyc fakt , ze wycholowałem na nim karpia 6 kg, kołowrotki tez są nie do zdarcia, polecam .............. (2011/06/11 06:07)

użytkownik47420


bardzo dobry sprzęt za przyzwoite pieniądze posiadam feedera i nie moge zlego słowa powiedziec na temat tej firmy. (2011/06/11 06:53)

krispi


ok dzięki koledzy za wypowiedzi czyli jednym słowem firma warta uwagi pozdrawiam (2011/06/11 14:04)

piter1311


Tak jak napisali koledzy to dobry sprzet za przyzwoite pieniadze,dzis na wedkowaniu dziewczyna wyciagła na feedera karpia 5kg.Ja mam krecioła mtchella przy feederze i rowniez na niego nienarzekam,pracuje bardzo dobrze (2011/06/11 19:06)

tomaszpachalski


Ja poszedłbym raczej w stronę robinsona, świetne kije za dobre pieniądze i serwis dostepny praktycznie od reki. sam mam większość, 2 feedery, karpiówke, bata, spinning i matchówke, do tego kręcioła do matcha. dla mnie rewelacja. (2011/06/15 20:54)

robe32


Podczepię się pod temat, co powiecie konkretnie o tej wędce MITCHELL UNIVERSE HEAVY FEEDER 360/180 GR ma pracować na rzece Bug i Narew na białą rybę.

(2011/06/16 10:41)

Miczaart


ja korzystam z Mitchell Carp Pasion '12 - 3lbs i bardzo sobie chwale, z dobrym kołowrotkiem i mocniejszą żyłką rzędu 0.40-0.45 a nawet 0.50 można rzucac lekko po 80-100m. Jestem bardzo zadowolony, wydaje sie być twarda ale przy rybie ponad 2-3kg zaczyna ładnie pracowac :) (2011/06/16 11:20)

jacoozy


Ja poszedłbym raczej w stronę robinsona, świetne kije za dobre pieniądze i serwis dostepny praktycznie od reki. sam mam większość, 2 feedery, karpiówke, bata, spinning i matchówke, do tego kręcioła do matcha. dla mnie rewelacja.

To że poszedłbyś w stronę Robinsona nikogo nie obchodzi.W tym poście chodzi o opinię wędek Mitchell'a.... Ja posiadam Universe Pro Heavy Feeder 4,20m 80-180g i uważam że jest warty pieniędzy które kosztuje.Modele te mają mocne i wytrzymałe blanki,które dają możliwość oddawania dalekich rzutów oraz łowienia ciężkimi zestawami w dużych rzekach.Dla mnie bomba.
(2013/03/21 00:58)

kamil-jasinski


Witam.czy ktos ma moze namiar gdzie dostane wedke  Mitchell Heavy Feeder 360 c.w 80-150 w cenie do 150 zł? Bo 390 mozna kupic bez problemu a z ta jest problem.. (2013/04/08 17:01)

milleros


A ja miałem spining Universe pro spinn no i...podczas drugiego wędkowania tą wędka spadła mi szczytowa przelotka, odesłałem na gwarancje. Gwarancja zakonczyła sie przyklejeniem przelotki i miało być ok. z przelotka było, jednak kołowrotek ciagle mi się odkrecał ni i ogólnie była taka jakaś niewypalona ta wędka. Nie wiem jak inne produkty ale ten model to niewypał straszny odradzam. (2013/04/08 17:22)

arturgorak


Ujme to tak:
Dobre wędki w dobrej cenie
Mam spinning mitchela i jeszcze nigdy mnie nie zawiodl. (2013/04/08 18:17)