Zaloguj się do konta

Wędkarz kontra bestia

utworzono: 2012/09/30 19:36
skryty

witam dziś  w nocy wracałem piechotą z wędkowania, po tym jak odwiozłem do domu wstawionego kolegę (jego samochodem). Gdy jedziemy moim oczywiście nie ma problemu, ale gdy jedziemy jego autem również często ja jestem kierowcą, gdyż on lubi czasem "dać w palnik". Drogę do niego (ok.1,5 km), gdy jest pogoda, pokonuję rowerem lub rzadziej piechotą, tak było właśnie dziś w nocy. Idę i jak to w Polsce, wyskoczył mi jakiś kundelek obszczekując mnie z każdej strony, co specjalnego wrażenia na mnie nie robi. Po paru minut zaczęło mnie to jednak lekko irytować, odwróciłem się  za siebie, tupiąc krzyknąłem coś tam na kundelka a gdy spojrzałem znów przed siebie, ujrzałem na swojej drodze.... amstafa (jeśli nie był czystej krwi, to na pewno "spowinowacony"). Zawsze kochałem zwierzęta i dotąd nigdy lęku przed nimi nie czułem, no ale dziś było trochę inaczej, szczęśliwie w ręku miałem 2 wędki(cóż w sumie mogłem mieć innego, w końcu wracałem z ryb?!), którymi trzymałem go na dystans przez parę minut wycofując się powoli jednocześnie. W końcu uniosłem ręce do góry (robiąc tzw. "niedźwiedzia") krzyknąłem głośno i piesek postanowił zwątpić, chodź śledził mnie jeszcze kilkadziesiąt metrów.
      Historyjka trochę długa, ale pytanie jest krótkie: czy zdarza Wam się coś podobnego i jak się przed "tym" bronicie?, bo ja zaczynam zastanawiać się nad jakimś gazem, straszakiem czy czymś takim
[2012-09-30 19:36]

skryty

chyba powinienem porozmawiać o tym z jakimś listonoszem:), bo zdaje się, że nikt tu takiej "przygody" nie przeżył
[2012-09-30 18:46]

gregx1