Wędkarstwo muchowe - pomoc w złożeniu.

/ 5 odpowiedzi
Kołowrotek:
-Trigone 5/6 AFTM Robinson około 130 zł
-KONGER WORLD CHAMPION FLY WRX #5/6 AFTMA około 200 zł
-Jaxon MONOLITH FLY XT #5/6 około 220 zł
-Okuma SLV 5/6 około 250 zł
-TEAM DRAGON FX600 #5-6 około 180 zł

Nie znam się na kołowrotkach - jednak segregowałem według zainteresowania na Allegro.

Wędzisko:
-JAXON Silver Shadow Fly 270/4składy  klasa #5 około 140 zł
-WĘDKA SHAKESPEARE SIGMA FLY 5 około 190 zł
-MIKADO FLY CAST 270 / #5 - około 170 zł

Również nie znam się na wędziskach muchowych.
Ewentualnie można polecić inne kołowrotki, wędziska.

Nigdy nie łowiłem na muchę więc trudno mi coś wybrać.
Myślę łowić na rzece Radunia głównie pstrągi.

Prosiłbym również o polecenie żyłki, much itp.
Wędkę chciałbym składaną na kilka części - dojazd rowerem lub spacerkiem.

Rzeka nie jest szeroka. Ma na oko około 5-7 metrów.
Jednak są czasem rozlewiska gdzie chciałbym łowić...

Nad rzeką jestem około 10 razy w ciągu roku...
Prosiłbym o poradę w złożeniu DOBREGO sprzętu muchowego.
SebekKry

Jeśli jesteś nad rzeka tylko 10 razy w roku to moim zdaniem wystarczy:
- kołowrotek Okuma Airframe 4/5 z 5-cio letnią gwarancja ok. 70zł
- kijek Robinson diaflex fly 5-6 AFTM ok 260zł
- linka muchowa 5 AFTM pływajaca lub intermediate z Cortlanda ok 80-90zł 
- przypon koniczny muchowy z Robinsona lub Maximy 0,53-0,18 ok 10-20zł
- muszki w zalezności od łowiska (najlepiej podpytać miejscowych)
Moim zdaniem to juz taki dosyc porządny zestawik. (2016/04/15 19:27)

aldente