Zaloguj się do konta

Wędkarstwo podlodowe- jaki potrzebuję sprzęt?

utworzono: 2011/11/12 13:40
Sitownik

Witam. Jestem początkującym wędkarzem i jeszcze nigdy nie zasmakowałem wędkarstwa podlodowego. Jestem zainteresowany kupnem takiej wędki. Możecie mi zaproponować wędkę w rozsądnej cenie?A i wiertło. Nie chce kupować wiertła ponieważ dosyć dużo kosztuje a ja mam ograniczone środki ;) Czy jest możliwość wywiercenia dziury w lodzie czymś innym? Np. wiertarką :) Z góry dziękuje [2011-11-12 13:40]

adrianek19921

radziłym zrobić sobie własnej konstrukcji"Pikę"a wędki są taniutkie, w sklepach wędkarskich,ja posiadam wędkę mikado i jestem zadowolony:)Już są mroźne noce mam nadzieje że nie długo wybiorę się na lód:) [2011-11-12 13:50]

Rool

mam znajomego który siekierką sobie rąbał w lodzie ale nie warto bo caly lód pęka i jest mokro
[2011-11-12 14:04]

perwer

Witam. Jestem początkującym wędkarzem i jeszcze nigdy nie zasmakowałem wędkarstwa podlodowego. Jestem zainteresowany kupnem takiej wędki. Możecie mi zaproponować wędkę w rozsądnej cenie?A i wiertło. Nie chce kupować wiertła ponieważ dosyć dużo kosztuje a ja mam ograniczone środki ;) Czy jest możliwość wywiercenia dziury w lodzie czymś innym? Np. wiertarką :) Z góry dziękuje


Wędka około 25 zł Jaxona ,podstawka pod wędke okoo 5-10zł(niekonieczna),kiwok chyba 3 zł-możesz na spławik ,ale odradzam tą metode ,chyba że na leszcza sie wybierasz to jeszcze,żyłka podlodowa około (tutaj nie wiem )myśle że 10 zł.Kołowrotek ,najtańszy Congera za chyba 12 z ,mormyszki od 1,50 do 10zł,sitko do wybierania lodu -albo podwędzisz mamie,albo kupisz za około 10 zł.