Wędkarstwo w okolicy Gdańsk Przymorze

/ 20 odpowiedzi
Witam od niedawna wynajmuje stancje w Gdańsku Przymorze. Pochodzę z Mazur i jestem zapalonym wędkarzem. Mam więc wiele pytań dotyczących wędkowania w tamtych regionach. Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o wędkowanie w innym regionie niż Mazury. Morze to dla mnie wielka niewiadoma. Pierwszy raz miałem okazję je zobaczyć na własne oczy tydzień temu i troszkę mnie przeraziło. Wiało troszkę a na morzu była metrowa fala to nie to samo co wypłynę swoją łódeczka na malutkim jeziorku gdzie pływam od dziecka i fala nie ma tam się nawet jak rozpędzić he he. Studiuje do 24.10.10.r. po tym czasie zamierzam szukać pracy i między czasie troszkę po wędkować w zależności od ilości wolnego czasu. Więc tak oto kilka pytań na które chciałbym znać odpowiedź.
1. Jak wygląda sprawa wędkowania w moim tymczasowym regionie (Gdańsk przymorze). Chodzi mi o to czy po 24.10.10.r. jeszcze wędkuje się w tych regionach np na Wiśle i innych pobliskich zbiornikach wodnych lub rzekach?
2. Czy w okolicy Gdańsk przymorze mogę swobodnie łowić w morzu z brzegu lub jakiegoś mola itp. Oczywiście po opłaceniu należnych pieniążków.
3. Czy mój sprzęt zda egzamin w tamtych terenach chodzi mi o Wisłę i Bałtyk i każde inne zbiorniki gdzie wolno wędkować. Posiadam wędkę Shimano Catana BX240M Ciężar wyrzutu 10-30g. Kołowrotek Shimano Catana 2500 RA oraz plecionkę nie pamiętam producenta i jej grubości ale wiem że ma wytrzymałość 14 kg. W tej chwili nie stać mnie na zakup innego sprzętu więc muszę zadowolić się tym co mam.
Jeżeli znalazłaby się osoba która chciała by mi pomóc w tej ciężkiej dla mnie przeprawie to bardzo prosiłbym aby podała mi numer telefonu w celu porozmawiania o wędkowaniu w tamtych regionach. Mam jeszcze bardzo wiele pytań. :)       
mario5401