Zaloguj się do konta

Wędka Team Daiwa Heavy Feeder 40-150 3,90

utworzono: 2010/11/18 08:11
baloonstyle

Witam serdecznie.
Jestem w trakcie zamawiania wędki Team Daiwa heavy feeder 40-150 3,90.
Czy ktoś posiada ten kijek ? Jeżeli tak to proszę o opinie ....
Chciałem zakupić Spectora ale po rozmowie na forum postawiłem na ten tańszy.

[2010-11-18 08:11]

Jędrula

Fajny kij a do tego 4 szczytówki wymienne , super . Tylko wyglądem nie przypomina prawdziwego feedera a raczej karpiówkę i mocny też jak karpiówa .

Widać kijaszek na wieeeeelkie uciągi .

[2010-11-18 08:29]

baloonstyle

No właśnie z tego co czytałem kijek mocny  a szczytówki bardzo czułe. Mam nadzieję ze na leszczyki będzie ok i węgorka też nim pociągnę.Dobrze żeby ktoś kto go posiada napisał troszkę o nim.
[2010-11-18 09:03]

przemo1980

Fajny sprzęcik, tylko trochę drogi... [2010-11-18 09:44]

baloonstyle

No właśnie trocha ciała dałem bo Daiwa od listopada podniosła znacznie ceny, w październiku kosztował znacznie mniej.
[2010-11-18 10:16]

dziobak

tez sie do niej przymierzam ...  ile to cudo kosztuje w Polsce ? [2010-11-18 11:14]

ryukon1975

Czułość niesamowita branie certy 30 cm czy brzany 70 takie samo.Moc ogromna jak holowałem brzanę 2 kg siłowo(tak mnie zmusiła miejscówka i warunki)byłem pewny że złamię -nic się nie stało.
[2010-11-18 11:14]

baloonstyle

O no to pięknie że kat to wygląda :))

Cena to od 479 do 510 zł.
Kol.hefeed8 czyli sugerujesz że warto za te pieniądze?


[2010-11-18 11:34]

ryukon1975

Warto,solidnie wykonana.Dobrze wykończona,nawet lakier na niej nie pęknie -chyba że walniesz w słup sieci elektrycznej.Mam też tańsze feedery Daiwy z serii Aqualite na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie ich zamiany na inne.
[2010-11-18 15:57]

baloonstyle

No to jutro klepnę zamówionko dalej :))
Dzięki za pomoc :))
[2010-11-18 18:18]

ryukon1975

Wierę że byłem pomocny i nie pożałujesz.
[2010-11-18 19:03]

baloonstyle

Jeszcze raz dzięki :))
[2010-11-19 06:12]

xzs

Posiadam Daiwę dł.4,20.Jest rewelka!
[2010-11-20 15:23]

xzs

Posiadam Daiwę tej serii dł.4,20.c.w. 50-150 G. Jest to kijek REWELKA.
[2010-11-20 15:30]

jendro


DAIWA Aqualite Heavy Feeder -150g / 3,60m

[2010-11-25 04:08]

baloonstyle

No właśnie kijek leci do mnie :)) Dziś jutro odbieram :))
[2010-11-25 08:24]

Radol

Witam
Napisz coś wiecej jak już będziesz ją miał może jakaś real fotka?:)
Ja myślę o Dragonie Maxima Heavy Feeder ale nie ukrywam że ta Daiwa mi się mazy.
[2010-11-26 17:13]

baloonstyle

Wczoraj dostałem wiadomość że mam ją już do odbioru ale nie udało mi się tego zrobić ponieważ na dorsza do Łeby jechałem.
W poniedziałek odbiorę i napiszę coś o niej :)
[2010-11-27 09:22]

narybycom

Witam
Mój znajomy używa tego wędziska i jest bardzo zadowolony, chwali jakość oraz wykończenie kija także myślę, że dobry wybór:)
Ja osobiście używam kija z Robinsona "Diplomat Power Feeder 3,9m 50-180g" (http://www.na-ryby.com/Diplomat_Power_Feeder.html) i z czystym sumieniem również mogę go polecić:)

Z wędkarskim pozdrowieniem :)
Sławek
[2010-12-10 23:44]

baloonstyle

No juz posiadam te feederki daiwy i w reku super leżą , nie miałem gdzie jeszcze ich przetestować ale pierwsze wrażenie naprawdę jest super :))
[2010-12-11 12:52]

Radol

To ja już niewiem jedni chwalą te wędziska inni twierdza że te kije na sezon 2010 to totalna porażka i tylko te starsze modele sa super.Też chcę kupic ten feeder ale kosztuje ok 500 zł i niechciał bym żeby po zakupie okazało się że to lipa ale z drugiej strony to DAIWA i może nie są już tak dopracowane jak te starsze HF2 ale są też tańsze.Myślę też nad feederem DRAGON MAXIMA 420/120g lub Daiwa Aqualite Heavy Feeder są dużo tańsze i zbierają dobre opinie ale ten kij TEAM DAIWA jest cudny przynajmniej no foto i filmach i dotego ten pokrowiec malina.No nic do rozpoczęcia sezonu jeszcze trochę czasu zostało może jeszcze kilka takich opinii i ja też się zdecyduję na ten sprzęt?!
[2010-12-12 11:35]

xzs

Posiadam Daiwę tej serii dł.4,20.c.w. 50-150 G. Jest to kijek REWELKA.

Chciałbym dodać że moje Daiwy[4,20m oraz 3,90m .cw.50-150G]] są z serii HF-2.Posiadam te kije ponad 5 lat.Powiem krótko,są to kije uniwersalne:na grunt,jako karpiówka,na żywca.Po prostu REWELKA.Warto wydać na nie trochę kasy a nad wodą pełen komfort.


[2010-12-18 13:16]

jacekk66

Właśnie sprzedaje ten kijek jeśli ma ktoś ochotę zapraszam.3.90m/150gr [2013-01-16 15:37]