Witam. Mam pytanie kupilem ta wedke co w temacie i dzisiaj przy holu ryby wedka pekla miedzy gorna pianka a uchwytem od kołowrotka, bylem z nia moze na 5 wypadach na spinning i moje pytanie czy jak oddam ja na gwarancje to zrobia ja tak ze nie peknie ponownie? czy wymienia? bo jade wlasnie oddac ja na gwarancje i nie wiem czy mam sie z gosciem kłucic bo juz 2 sprzet od niego wadliwy kupilem
Ja bym pomyślał że widziałeś jakieś laski i chciałeś się pochwalić xD. Co do zapytania kolegi autora niech używa polskich znaków bo czasem naprawdę ciężko się domyślić co autor ma na myśli a jeszcze jak tekst jest szyfrowany to dopiero zabawa. Jeśli chodzi o kij kłócić się zawsze warto choć nie wiem co robiłeś że pękł w tym miejscu... (2015/11/28 11:18)
Zdjęcie by pomogł, ale wydaje mi się, że wiem gdzie posżła i dodam, że to jest dziwne miejsce. Ciężko o jakieś uszkodzenie mechaniczne w tym miejscu. Pewnie wada fabryczna. Shimano ma dobry serwis, gdy kumpel przytrzasnął drzwiami górną część, to załatwienie sprawy zajęło 2 dni. Inna kwestia, czy uznają reklamację. (2015/11/28 11:41)
Na oko miejsce złamania jest wyjątkowo nietypowe. Wygląda na poważną wadę fabryczną, albo silny udar miejscowy, który spowodował uszkodzenie włókien węglowych i w konsekwencji złamanie. Tak czy owak, reklamować zawsze warto. (2015/11/28 11:53)
Napewno wada fabryczna bo nic z nią takiego nie robiłem, zawsze starałem się z nią delikatnie obchodzić a tu taka niespodzianka. Jeszcze jak bym ciągnął jakiegoś suma olbrzyma to ok ale szczupaka lekko ponad 2 kilo... Miałem kij kongera za 40zł i robiłem z nim rożne rzeczy ale wytrzymał wszystko. A gość powiedział w sklepie, ze shimano ma najgorszy serwis (70-80% z winy użytkownika ) nie wiem czy to prawda ale jak tak to lipa nawet jak zrobią kij to będę musiał za niego zapłacić polowe ceny nowego jeżeli gwarancja nie obejmie , to już będę wolał nowy i inny sprzęt kupić. (2015/11/28 13:00)