Zaloguj się do konta

Wędka oraz kołowrotek do 450zł

utworzono: 2018/02/22 19:15
Danther

Witam poszukuję fajnej wędki karpiowej oraz kołowrotek do 450zł.Zamierzam łowić na wodzie stojącej, występują w niej : karp,lin,amur,leszcz oraz mniejsze ryby.Proszę o pomoc w doborze dodam że to będzie moja pierwsza wędka karpiowa zawsze łowiłem na feedera ale na tym zbiorniku będe starał się skupić na amurach oraz karpiach.Ryby przeważnie jakie się tam trafiają są w przedziale 3-12kg pływają tam większe ale rzadziej się trafiają.Przypominam że wędka oraz kołowrotek do 450 zł.Proszę o pomoc ! [2018-02-22 19:15]

MarcinMorawski

Witam kolegę. Też miałem taki problem niedawno zakupiłem wędke JAXON ZAFFIRA CARP GROUND 360cm 3,0lbs i jestem bardzo zadowolony wędka mnie kosztowała z przesyłką 120zł więc sam kij 100zł jestem początkującym karpiarzem ale jeśli chodzi o wędki to polecam JAXONA  mam kilka z tej firmy i jestem zadowolony bardzo. Jeśli chodzi o kołowrotek to też jakiś z JAXONA  (podesłałem kołowrotek) myśle że będzie dobry ponieważ kilku moich kolegów ma i sobie chwalą Jeden wyciągał bez problemu 4 kg karpie więc daje rade :)  A JEST TO MODEL  JAXON TOP CARP FRXL 600
Ps. JA jestem zdecydowany na ten kołowrotek. :)  [2018-02-23 10:11]

grze-sielski

Kolega dobrze mówi, wbrew powszechnej opinii jaxon robi naprawdę bardzo dobre wędki i kołowrotki, i to w małych cenach. Ja mam i polecam wędkę Extera tele carp 3,60 m, do 120g. Nie wiem ile to lbs ale jak dla mnie wystarczy nawet na karpie dwucyfrowe. Kołowrotek to magnet carp frxl 400, przełożenie 5:2:1. Nie wiem jaki rozmiar bo to 400 to model. Pomieści kilkaset żyłki 0,27, 150m żyłki 0,33. Wierz mi, że żyłka 0,33 albo plecionka 0,20 spokojnie wystarczy na takie ryby jak mówisz. Nie wiem jak z odległością czy 150m ci wystarczy ale szczerze polecam ten kołowrotek, robi robotę, mam go 4 lata i żadnych uszkodzeń ani nic się nie psuje. Mam nadzieje ze pomoglem [2018-02-23 10:43]

MarcinMorawski