Zaloguj się do konta

Wędka na spławik-jakiej firmy?

utworzono: 2012/12/01 16:28
michald211

Witam...jestem początkującym wędkarzem i przymierzam się do zakupu sprzętu...
Za wcześniejsze odpowiedzi na temat feederka dziękuję...
Tym razem chodzi mi o wędkę którą będę łowił na spławik na jeziorach.
Nie wiem jakiej firmy kupić?
Sam wybrałem dwie wędki:
Mikado Tachibana Match 420 do 25g
Mikado Sensei Tele Match 420 do 25g
zaznaczam że to jest mój wybór-wędkarza początkującego.
Zastanawiam się jaka różnica jest między teleskopem a wędką np. trzy częściową.
[2012-12-01 16:28]

rad13

Jak ja bym wybierał bym trzy składy, może mają mniejszą mobilność od teleskopa ale się wygodnie nimi łowi mają lepiej rozstawione przelotki i często lepszą  akcje od typowych teleskopów.Jak chodzi o firmę Mikado na dość dobre ceny ,tu głównie chodzi jak traktuje się wędkę(np przemycie wędziska z piasku zanęty itp.)i tu przewagę ma składówka bo teleskop szybciej niszczy się pod tym względem (przynajmniej ja tak miałem na początku)Ja mam głównie kongery 5 wędzisk w tym 3 baty 1 wklejankię  i bolonkei kilka innych splawik okuma i bazarowego Bravo II 300/180 feeder i abu garcie tych raczej nie używam.jak na razie konger mnie poważnie nie zawiódł więc się go trzymam.Może kiedyś kupie coś z Dragona, Daiwa ale tu cena jest dużo wyższa od kongerów mikado itp.Lecz jakość idzie w górę. [2012-12-01 16:42]

Witam...jestem początkującym wędkarzem i przymierzam się do zakupu sprzętu...
Za wcześniejsze odpowiedzi na temat feederka dziękuję...
Tym razem chodzi mi o wędkę którą będę łowił na spławik na jeziorach.
Nie wiem jakiej firmy kupić?
Sam wybrałem dwie wędki:
Mikado Tachibana Match 420 do 25g
Mikado Sensei Tele Match 420 do 25g
zaznaczam że to jest mój wybór-wędkarza początkującego.
Zastanawiam się jaka różnica jest między teleskopem a wędką np. trzy częściową.