Zaloguj się do konta

Wędka karpiowa Daiwa czy Prologic ?

utworzono: 2019/10/28 12:31
AdamJasinski72

Witam,
Potrzebuję pomocy w wyborze wędki karpiowo-methodowej. Jestem początkującym wędkarzem zarówno w methodzie jak i połowach karpiowych.
Wybierał będę pomiędzy wędziskami nie drogimi bo na razie chcę spróbować:
Daiwa Black Widow Carp Stalker 10ft 3.0m 3lb
Daiwa Black Widow Carp Stalker 10ft 3.0m 2lb
PROLOGIC FTR 10ft 3,00m 3lb
PROLOGIC Clasic 10ft 3,00m 3lb.
Pytanie czy ktoś używał takich kijków i może mi coś o nich powiedzieć i doradzić który kupić. Pytanie dodatkowe czy 2lb czy 3lb?
Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam
Adam [2019-10-28 12:31]

JKarp

1. Dlaczego 10" ?
2. 2 lb to wg mnie stanowczo za mało.
JKarp [2019-10-29 08:35]

Łowiąc na modny ostatnio ,,method feeder'' podajnikami 20 do 40 gramów blisko brzegu leszcze i karpiki do 2-3 kilo stosuję wlaśnie zamiast drgającej szczytówki kij opisany jako karpiowy o długości 3 m i krzywej ugięcia 2 lbs. i muszę przyznać że jest to moja ulubiona wędka do lekkiej metody. Na konkretne ryby w tym karpie i cięższą metodę stosuję kije długości 3,6 m i 3 lbs. [2019-10-29 20:48]

WedkarzIncognito