Wędka Firefly Mission, 9ft, AFTM 5/6.

/ 2 odpowiedzi
Witam wszystkich serdecznie. Wiem że zaczynam bardzo, ale to bardzo od dupy strony... Wędkuję od bardzo dawna, ale nigdy na muchę, teraz postanowiłem to zmienić i kupiłem wędkę muchową Firefly Mission, długość 9ft, AFTM 5/6. Tak wiem, powinienem najpierw pójść na kurs itd... Jestem jednak samoukiem i preferuję sam do tego dojść, ewentualnie podpatrzeć u kogoś na łowisku i poprosić o uwagi, mam na to czas, bardzo dużo czasu :) Potrzebuję jednak rady sprzętowej, czy to co kupiłem nada się do czegokolwiek? Jaki kołowrotek i inny osprzęt powinienem do tej wędki dokupić? Czy to prawda że nadaje się tylko do nimfy i streemerów, a do suchej odpada z uwagi na długość i twardość ? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za opinie i rady :)
pawelz


Najpierw musialbys znalezc jakiegos muszkarza ktory mial w reku ta wedke. A to pewnie nie bedzie latwe.
Musisz napisac cos wiecej (jakie metody ma obskoczyc - nie ma kija w 100% uniwersalnego), na jakiej wodzie (mala rzeczka duza rzeka gorska jezioro czy jeszcze gdzies indziej) no i jakie ryby.
Inaczej ciezko cos napisac.
A tak wogole, to naprawde ciezko zrozumiec kogos, kto najpier kupuje a potem pyta. Zwlaszcza kupujac tak nietypowego (malo popularnego wsrod wedkarzy) kija. Informacji na temat tej wedki w sieci jest malo. Trudno Ci bedzie w ciemno dobrac pozostale elementy. Zeby to gralo najlepiej doczepic kolowrotek do kija, nawinac linke i testowac. Innej metody nie widze. (2018/02/23 14:49)

aldente