Zaloguj się do konta

Wędka Dragon Express Jig czy Spin ?

utworzono: 2013/11/23 21:14
michal01

Witam Wszystkich!
Proszę o opinię dotyczącą wędki Dragon Express Jig oraz Express Spin.
Może ktoś wie która z nich jest lepsza.
Poszukuję wędki którą mógł bym połowić sandacze. Jestem początkujący w tej dziedzinie i szukam kijka, który byłby dość tani i uniwersalny. Łowię na jeziorze w którym częstym przyłowem jest szczupak.
Mam zamiar łowić na gumy 5-10 cm na główkach nie większych niż 20g (woda stojąca).
Do wędki mam zamiar zakupić kołowrotek Ryobi Zauber lub Arctica.
Proszę o opinie na temat powyższych kijków.
[2013-11-23 21:14]

Witam Wszystkich!
Proszę o opinię dotyczącą wędki Dragon Express Jig oraz Express Spin.
Może ktoś wie która z nich jest lepsza.
Poszukuję wędki którą mógł bym połowić sandacze. Jestem początkujący w tej dziedzinie i szukam kijka, który byłby dość tani i uniwersalny. Łowię na jeziorze w którym częstym przyłowem jest szczupak.
Mam zamiar łowić na gumy 5-10 cm na główkach nie większych niż 20g (woda stojąca).
Do wędki mam zamiar zakupić kołowrotek Ryobi Zauber lub Arctica.
Proszę o opinie na temat powyższych kijków.
Jeżeli częstym przyłowem jest u Ciebie szczupak to ja bym wybrał spiining bez wklejanej szczytówki a i osobiście jestem zwolennikiem zwykłego spina,wklejankę posiadam tylko jedną do bocznego troka jej używam.Więc myślę,że zwykły spin będzie lepszym rozwiązaniem.Decyzje oczywiście sam podejmiesz.

[2013-11-23 21:27]

tripod