Wędka Dragon Mystery

/ 20 odpowiedzi
Witajcie koledzy chciałbym kupić przyzwoity kijek w niedrogiej cenie. Ma on służyć do połowu z brzegu na rzece Odrze na małe i średniej wielkości przynęty. Ryby na które będe się nastawiał to głownie nie duże szczupaki, sandacze , okonie. Jestem początkującym spiningistą ;).

Czy ten kiijek się nada ?


http://www.wedkarski.com/produkt/p-6547-Dragon-Wedka_Mystery_XT_Impulse_Spinn_5-25_gram_dlugosc:_240_cm/t-1/m-2-Dragon/
minus


wędeczka pierwsza klasa (moim zdaniem) ale jeżeli chcesz łowić z brzegu większej rzeki to kup dłuższy kijek (2,7 a nawet 3,0) (2011/03/01 11:36)

SpinerZbok


Kolega minus dobrze radzi. Z brzegu zdecydowanie dłuższy kij (2,7-3m), z długością 2,4 wiele rzecznych miejsc będzie trudnych do obłowienia. (2011/03/01 11:44)

piotrek2401


Zwróć uwagę na na Dragona Milenium HD Pike 2,7 cw. 10-35g
Jeżeli nastawiasz się na szczupaki i sandaczy to wydaje mi się że będzie bardziej uniwersalny Długość zdecydowanie 2,7- 3,0 Niestety musiałbyś dołożyć około 50-60 zł. (2011/03/01 13:33)

rybka1234


Mam tego dragona impulse spinn naprawde dobry kijek polecam :)Najlepsza jakość/cena.Też polecam długość 2.70. (2011/03/01 14:20)

sliwka15


Dzięki wielkie ;)
Co do długości to oczywiście 2,7 m pomyliły mi się linki ;) (2011/03/01 15:08)

sliwka15


Myślicie że tek kijek będzie lepszy ?

Wędka Dragon Millenium HD Super Fast 2,70m 5-25g





http://www.e-rybka.pl/product.php?id_product=2566 (2011/03/01 15:15)

piotrek2401


Może nie lepszy ale technologicznie nieco bardziej zaawansowany
Kije które wymieniłeś to bardzo przyzwoite wędziska spinningowe
Podobno nie ma wędzisk uniwersalnych ale są takie które mają dość szeroki zakres zastosowań
To są właśnie Dragon Milenium ..... (2011/03/01 15:27)

u?ytkownik37148


nie bierz millenium! IMPULSE SPIN jest super. Sam ma i sobie chwalę, fajna praca, niezłe czucie przynęty nawet przy paprochach wogule jest THE BEST (2011/03/01 16:04)

cytryn74