Wątroba i pellet na węgorza-opinie,porady

/ 9 odpowiedzi
Witam
Ostatnimi czasy mam problem ze złowieniem ukleiki oraz przez suche noce nie mogę zebrać wystarczającej ilości rosówek , w zwiazku z tym musze szukać nowych przynęt i tu potrzebuje pomocy , słyszałem że wegorza można poławiac równierz na wątrobę drobiową , oraz na pelet wegorzowy , jednak nie spotkałem jeszcze nikogo kto łowił by na którąś z tych przynęt , mam w związkui z tym kilka pytań , jak przygotować zestaw do połowu tymi przynętami ?? ( poprosze jakiś schemat) , czy owe przynęty są skuteczne i na jakie przyłowy oprócz węgorza moge liczyć ?? czy ktoś z was próbował łowić węgorza na którąś z tych przynę i jakie mieliście rezultaty , jakie uwagi? czy stosujecie do połowu węgorza jeszcze inne przynęty ? 
Z góry dziękuję za pomoc , za odpowiedż będę do zgonnie wdzięczny ;) 
PS. jestem początkującym wedkarzem , wegorza poławiam drugi rok więc nie mam zbyt durzego doświadczenia ;)
ewenementatrniex


pellet wegorzowy to jakies zart chociaz mam znajomego ktory łowił węgorze na sucha karme dla psa wczesniej sporo necil ta karma , najlesza jest rybka na rosowki tez cos duzego mozesz zlowic ale raczej mniejsze sztuki lubia rosowki . (2016/06/15 20:40)

haja


Na rosówki biorą sznurówki. Na żywą rybkę warto zarzucić, bo zazwyczaj złowi się sztuki takie już ponad 70 cm. Nie warto wyławiać węgorzyków na robaki (2016/06/15 20:58)

jerome2


Nie ma peletu węgorzowego....najlepiej spisuje sie pellet halibutowy,albo o aromacie czerwonych robaków tzw. Bloodworm. Zakładasz na włos,tak jak na karpia. Mozesz też zrobić zestaw z koszykiem zanętowym,obustronnie zamykanym i napełnić go pelletem halibutowym o rozmiarze 4mm. (2016/06/15 22:56)

john2130pl


http://allegro.pl/granulat-pelet-wegorzowy-700gr-stil-fi-16-20mm-i6015108128.html 
;)
  (2016/06/16 15:51)

john2130pl