Wasze cykady

/ 40 odpowiedzi / 13 zdjęć
Korzon95


Czyli złomowisko?:) Ok dzięki za info będę już wiedział gdzie szukać
Pozdrawiam:) (2012/05/26 15:26)

kiwaczek1122


Złomowisko raczej nie ,ale skup metali kolowych !!!!!!!!!!! (2012/05/26 18:54)

Korzon95


Myślałem że złomowisko :) a gdzie taki skupik można znależć? (2012/05/27 12:18)

Chris1991


Witam
Bardzo fajny artykuł, gratulacje dla autora. To tutaj znalazłem cenną informację dot. pracy cykad i warto aby każdy przed zrobieniem własnej pamiętał o tym - obciążenie musi przeważać do przodu tak aby podnosił ogonek cykady do góry - tylko i tylko wtedy cykada będzie pracować jeżeli całość po zawieszeniu na agrafce będzie stać w poziomie to cykada musi być prowadzona z bezsensownie dużą prędkością tak, że żaden drapieżnik w nią nie zdoła uderzyć. Jeżeli odpowienio przeważymy cykadę to będzie pracowała nawet przy najbardziej ślamazarnym tempie. Pozdrawiam i życzę efektów wszystkim zapaleńcom !
P.S.Ja w swoich pierwszych cykadach na pałę wierciłem otwory na agrafkę i nic... po przeczytaniu tego artykułu wywierciłem otwory o parę mm wyżej na grzbiecie cykady i bum! nagle zaczęły pracować bez zarzutu dlatego nie polecam wyrzucania niepracujących cykad tylko zastosować moją taktykę bo nadmiar dziur nie wpływa zbytnio na pracę :) - jeszcze jedno. robiąc mini cykady na okonia stosujmy jak najcieńszą blaszkę wtedy łatwiej wyważyć cykadę mi się zdarzało robiąc cykady z blachy aluminiowej 1-1.5 mm, że musiałem dawać bardzo duże obciążenie bo tył cykady ważył za dużo i odchylała się do tyłu... i ze wzg na wagę nie wpływało to zbyt dobrze na komfort łowienia jigiem o cw do 18 gram :) PAMIĘTAJMY cykada ma być w wodzie przechylona do przdou ku dołowi wtedy pracuje ! (2012/08/25 22:15)

xkuba8111


Chris1991 dzięki za gratulacje,zrobiłem kilka cykadek i w jedzne zrobiłem o wiele większy otwór 3mm pojehałem dzisiaj o 4 sprawdzić jaka praca i okazało sie że pracuje szybciej za pierwszym rzutem wyciągam garbusa 28cm a za trzecim 23cm.

I dodam że wspaniała zabawa z tymi cykadkami.

xkuba8111

(2012/08/29 09:12)

xkuba8111


Chris1991 dzięki za gratulacje,zrobiłem kilka cykadek i w jedzne zrobiłem o wiele większy otwór 3mm pojehałem dzisiaj o 4 sprawdzić jaka praca i okazało sie że pracuje szybciej za pierwszym rzutem wyciągam garbusa 28cm a za trzecim 23cm.

I dodam że wspaniała zabawa z tymi cykadkami.

xkuba8111

(2012/08/29 09:12)

xkuba8111


Chris1991 dzięki za gratulacje,zrobiłem kilka cykadek i w jednej zrobiłem o wiele większy otwór 3mm pojehałem dzisiaj o 4 sprawdzić jaka praca i okazało sie że pracuje szybciej za pierwszym rzutem wyciągam garbusa 28cm a za trzecim 23cm.

I dodam że wspaniała zabawa z tymi cykadkami.

xkuba8111

(2012/08/29 09:15)

xkuba8111


Chris1991 dzięki za gratulacje,zrobiłem kilka cykadek i w jednej zrobiłem o wiele większy otwór 3mm pojehałem dzisiaj o 4 sprawdzić jaka praca i okazało sie że pracuje szybciej za pierwszym rzutem wyciągam garbusa 28cm a za trzecim 23cm.

I dodam że wspaniała zabawa z tymi cykadkami.

xkuba8111

(2012/08/29 09:15)

xkuba8111


Sory coś sie zbugowało w komputerze ;)

 

 

(2012/08/29 09:20)

rybson


Takie tam od 2 do 3 cmm
[IMG]http://img840.imageshack.us/img840/312/315965482867.jpg[/IMG]
By [URL=http://profile.imageshack.us/user/rybson78]rybson78[/URL] at 2012-09-12 (2012/09/13 22:56)

rybson


Przepraszam-coś namieszałem post wyżej (2012/09/13 23:00)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

kiwaczek1122


Przepraszam-coś namieszałem post wyżej


Jakie wyniki na twoje cykadki ? (2012/09/26 21:38)

darek300


Koledzy piękne cykady. Mam pytanie jak łączycie ołów z blaszką? Czy ołów jest odlewany i wtapiany w blaszke? (2012/09/27 13:44)

kiwaczek1122


Kolego w blaszce się wierci otworek ,wkłada śię wycięte skrzydełko do formy i zalewa ołowiem

 

(2012/11/17 21:43)