Wasze ulubione filmy
utworzono: 2009/09/11 22:00
"Życie jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową". Masakra w pozytwnym tego słowa znaczeniu. Mocno daje do myślenia. Polecam. [2011-02-05 01:23]
"Requiem dla snu" stary ale jary jeden z lepszych jaki widzialem z tego gatunku:)
[2011-02-05 13:37]
moimi ulubionymi filmami są:
matrix,wszystkie części szybkich i wściekłych,underword 1 2 3,
lubie dobre horrory,komedzie i filmy sesacyjne.
[2011-02-07 19:33]
Moimi ulubionymi serialami są :
Ojciec Mateusz
świat według kiepskich
ranczo
[2011-02-07 19:36]
I. "Szczęki" (wszystkie części), oglądam je od małego pępka i sama zastanawiam się czy kiedykolwiek mi się znudzą + ogółem wszystko gdzie występują stwory pływające w wodzie (rekiny, krokodyle, węże itp., byleby to nie były zmutowane stworzenia, które nie istnieją nawet w miniaturowych rozmiarach).
II. "Milczenie Owiec" + "Hannibal"
III. "Łowca rekinów"
IV. Stare, dobre, polskie komedie i filmy.
[2011-03-09 22:32]
" Texańska masakra piłą mechaniczną " - najchętniej do zastosowania w realu na prowokatorach i pieniaczach !!!
[2011-03-10 18:21]
Takie najlepsze z najlepszych:- Czrny Kot Biały Kot- Wszystko jest iluminacją - Into the wild (staram się nie unikać polskiego "tłumaczenia", ale raz się przełamię - wszystko za życie)
No i kawał dobrego kina, robiony przez G. Rithiego, w szczególności:-Snatch-Porachunki-Rocknrolla
Zachęcam do obejrzenie któregokolwiek z nich, gwarantuję dobrze spędzony czas :) [2011-03-18 00:37]
ja lubię oglądać komedie, horrory i seriale;)
ale najlepsze to są filmy wędkarskie;)
[2011-03-18 18:51]Gorączka, Człowiek z blizną,Wrogowie publiczni,Gladiator, 13 Wojownik, Dracula Coppoliego,Psy 2
[2011-03-23 16:07]
Polesam film Sucker Punch. Fajne laski, i za...... efekty. byłem w kinie. niestety tylko w 2D. w 3d musi byc jeszcze lepszy
[2011-03-31 19:02]
Witam
Dla mnie najlepszym filmem jest Hanibal-po drugiej stronie maski;-)
Ewentualnie Ptaki Hitchcock'a.
Teksańska masakra... też daje rade, a na Kac Vegas uśmialam się do łez.
"Forest Gump" , "Pluton" , "Łzy Słońca", "Green Zone" , "RED" , "Lucky Number Slevin - The Kansas City Shuffle", "Na zachodzie bez zmian" [2011-04-02 21:19]
A ja wole raczej gangsterskie: Ojciec Chrzestny I-II-III, Człowiek z blizną, Chłopcy z ferajny, Dawno temu w Ameryce, Gotti, Prawo Bronxu, Życie Carlita, Gangsterzy, Nietykalni itd... Polecam nie ma to jak klasyka.
[2011-04-02 23:46]
oto najlepsze filmy jakie ostatnie oglądałem
1.Tekken 2.Undispudtent3 3. Krwawy ring 4. Wyscig śmierci2 5. kac vegas
ale chyba od tych filmow beda lepsze tylko polskie komedi np, Chłopaki nie płaczą, e=mc2, poranek kojota, job, czas surferów.
1. Więzienie dla kobiet (włóż go przez kraty).
2. Sexowne pielęgniarki.
3. Przygody Czerwonego kapturka i Calineczki z 7 krasnoludkami.
4. Kobiety XXXL.
5. Złoty deszczyk.
6. Rozciągliwe szwedki.
7. Włosy na piź..... VOl. 1 i VOL.2
8. Leśna przygoda.
9. Dziewczyny z liceum.
10.Amatorki.
11. Fiku miku i po krzyku.
Wymieniać dalej ???????????????????????????
[2011-06-22 06:42]