Wahadłówki na bolenia

/ 14 odpowiedzi
Witam! 1.Chciałbym sie zapytać co koledzy wedkarze polecili by mi na bolenia jakie wahadłówki albo obrotówki? Chodzi mi głównie o rozmiar, kolor. Prosze wstawiajcie foty z przynetami. 2. Które woblerki bedą łowniejsze na klenia i jazia czy takie 4 cm ,czy takie 2cm? Czy może to zależy od łowiska? Dzieki z góry i pozdro
luzaak

nie da się ci pomóc założysz blachę "na szczupaka" masz szanse złapać bolenia suma i każdego innego drapieżnika... nie ma takiej przynęty dzięki której dokonasz selekcji, no chyba że chcesz łapać dużą rybę- zakładasz dużą przynętę. Na kleniach nie znam się specjalnie, ale chyba takie woblerki 2-4cm będą odpowiednie.Spędzaj więcej czasu nad wodą a nie szukaj "pewniaków" w internecie to będziesz miał sukcesy. Pozdro (2010/03/05 10:40)

użytkownik27896

Ja łowię głównie na blaszki obrotowe w srebrnym kolorze, sprawdzają się dosyć dobrze. Ten temat był poruszany już wczoraj, jak przejrzysz dokładnie fora to w kategorii porady trochę niżej niż twój post widnieje tytuł boleń, znajdziesz tam wszystko czego szukasz.     (2010/03/05 10:52)

Kleik

Ja polecam brązową w jasne paski obrotówkę;] (2010/03/05 16:20)

mar83

ile osób tyle rad ja łowię na złote różowe i też różnie bywa.Rekordów nie zanotowałem Szkoda (2010/03/05 17:34)

ryukon1975

Podoba mi się sposób kol.luzaak nie da się  i cześć, jedna wędka jeden kołowrotek trzy woblery mały,średni i duży.Na wszystko od klenia po suma - wędkarz doskonały:).Ja mam 6 spinningów dwa chlebaki woblerów i po co to,teraz wiem dlaczego mam problem z wyborem przynęty.Wszystkie publikacje na temat połowu poszczególnych gatunków ryb to makulatura luzaak powinien wcześniej podzielić się z nami swoim odkryciem:). (2010/03/05 17:50)

luzaak