Zaloguj się do konta

VW Polo Coupe 1,3 93r

utworzono: 2011/02/21 20:47
Olek

Witam

Panowie, prośba wielka do wszystkich którzy mają bądź mieli ten model "polówki" - co sie najczęściej sypie w tym autku, jakie są koszty utrzymania, ile to spala ?

Kupiłem wczoraj takiego i nie wiem co mnie czeka :)

Dzięki i Pozdrawiam

[2011-02-21 20:47]

JaroDaw

Witam. Mój tata miał takie autko, nawet ten sam rocznik, tylko wersję "FOX"( niewiem czy tak to się nazywało) czyli taki niby krótki kombi. Powiem szczerze że przez 2 lata nie zepsuło się tam nic. Sprzedał go dwa lata temu i kupił POLO 3FL, którym teraz ja się tłukę. Gratuluje wyboru, jeśli poprzedni właściciel dbał, autko będzie cieszyć parę lat. [2011-02-21 21:42]

withanight88

To jest vw w dodatku ze starego rocznika pojezdzisz tym kupe czasu i jeszcze sprzedasz :) Jezeli nie bedzie mocno zajechany to w 7 litrach powinienes sie zmiescic. [2011-02-21 22:12]

Olek

dokładnie to jest "FOX"

autko jest barzdzo zadbane, nie było bite i niema grama rdzy :) tylko zamek w klapie nie działa :( a wiesz może ile to żre paliwa ?

[2011-02-21 22:13]

withanight88

ja moge tylko teoryzować , latem w 6-7 na 100 powinien sie zamknąć. Zależy tez w jakim stopniu jest już silnik wyżyłowany. [2011-02-21 22:29]

Olek

A może ktos wie jak bezboleśnie dla lakieru usunąć z niego naklejki

Dzięki

[2011-02-22 16:51]

tomasz26552

E no naklejeczki masz ekstra zostaw je hehe
[2011-02-22 16:55]

Olek

chce sie pozbyć tych kropek kolorowych z boku i z maski :)

 

[2011-02-22 16:58]

pawelek250683

kolego Olek- zostaw naklejki- po pierwszym wypadzie na ryby podejrzewam ze nie bedzie ich widac- ani na masce, ani z boku:-)
 tez mam biala fure (escort), nim pomykam na ryby i wiem, ze troszku blota (na wiosne o to nie ciezko) i naklejek nie bedzie widac, koloru nadwozia pewnie tez:-) pozdrawiam.
[2011-02-22 18:42]

arekde

Auto spoko tylko nie stawiaj pod śmietnikiem bo pomyślą, że ktoś kupę złomu wyrzucił ;-)

Bez obrazy.

[2011-02-22 19:01]

JaroDaw

A może ktos wie jak bezboleśnie dla lakieru usunąć z niego naklejki

Dzięki



Co do spalania, dużo zależy od "nogi", ale 7-8 powinien spalać. Co do naklejek do użyj suszarki do włosów, lub urządzenia parowego. Głównie chodzi o podgrzanie folii i naklejki łatwo zejdą, bez niebezpieczeństwa uszkodzenia lakieru. Lakier pod naklejką trochę się może różnić (zależy ile one już tam są), więc polerka może być konieczna.

pozdrawiam Jarek

[2011-02-22 19:04]

withanight88

Jeżeli sciagniesz naklejki bedą duże różnice w kolorze lakieru , i bedzie to wygladalo gorzej jak z tymi naklejkami. [2011-02-22 19:35]

arus

Jak już kolega wcześniej wspomniał będziesz miał w miejscu naklejeczek białe kółeczka tyle ze jasniejsze. Jedynym wyjściem będzie póżniejsze przepolerowanie całej karoserii. A kropeczki są fajne ZOSTAW je pozdrowionka .
Ps. Co do spalania to koledzy troszke cię straszą 6 to max . Z usterek to wspomnę o nadmuchu wewnetrznym i łożyskach kół tył. to stary dobry volkswagen tam nie ma sie co psuć hehe
[2011-02-22 19:49]

arus

Zapomniałem o urywających się klamkach zewnętrznych.
[2011-02-22 19:51]

Olek

Dzięki za dobre rady :) przekonaliście mnie - kółka zostają :)

co do nawiewu to zauważyłem już dziwne rzeczy a mianowicie ciepłe powietrze leci tylko na szybę i na nogi natomiast z bocznych kratek wieje chłodem brrrrr

Pozdrawiam

[2011-02-22 20:10]

kasztelan15

dobre autko jak coś się zepsuje to zapraszam do mnie handluje częsciami, uważaj na skrzynie nie cierpią braku oleju ,a skrzynka czwórka czy piątka.
[2011-02-22 21:00]

withanight88

Dzięki za dobre rady :) przekonaliście mnie - kółka zostają :)

co do nawiewu to zauważyłem już dziwne rzeczy a mianowicie ciepłe powietrze leci tylko na szybę i na nogi natomiast z bocznych kratek wieje chłodem brrrrr

Pozdrawiam







Spadnieta lub zerwana linka/ drut przestawijący gdzie ma wiać powietrze.

[2011-02-22 21:42]

Olek

dobre autko jak coś się zepsuje to zapraszam do mnie handluje częsciami, uważaj na skrzynie nie cierpią braku oleju ,a skrzynka czwórka czy piątka.


skrzynia 5 ka

jak coś to dzięki za info odnośnie części, mam jeszcze escorta 1,8 d mk7 kombi do niego potrzebuje pare rzeczy ( zderzak - przód, sterowanie el. szyb itp.) napisz jak z wysyłką

[2011-02-22 22:13]

WeDkOmAn

W naklejkach rybki narysuj ^^ będzie Git !!! hehe :P

Pozdrawiam WeDkOmAn ;)

[2011-02-27 04:18]

karol05080

ja mam takie polo ma juz 740 000 km wymieniam olej rozrzad i amorki to co sie zuzywa i dzis moge wsiasc i jechac wszedzie nic sie nie boj to sa fury nie do zdarcia pozdrawiam [2011-03-01 20:33]

smmk

oooo kochany samochodzik.. mialem takiego jako 1wsze auto:) jeździlem nim 3 lata zrobilem 50tys km i nic sie nie działo.. silnik 1.3 jak na te 750 kg (chyba) w zupełności wystarczy.. pali 6 litrów , przy regularnej wymianie oleju i filtrów nic sie nie powinno dziać .. dobry zakup gratuluje!! a części mega tanie i dostępne wszędzie...
[2011-03-30 20:46]

Olek

A myślałem, że temat już umarł :)

Fajnie poczytać Wasze opinie o tym autku, myślałem o sprzedaży tego pojazdu ale chyba go sobie zostawie. Tym bardziej, że nie ma na nim grama rdzy a silnik mruczy jak marzenie :)

Dzięki i pozdrawiam

[2011-03-30 22:11]