Zaloguj się do konta

Uwaga na klejnoty

utworzono: 2011/07/13 11:59
Jędrula

      Ale jaja ?!     

 

                                                                                                http://www.tvn24.pl/-1,1710406,0,1,odciela-mezowi-penisa-i-wrzucila-do-mlynka,wiadomosc.html

 

[2011-07-13 11:59]

trygław

A to... zła kobiet jest.Aż mi włosy dęba stanęły na ...
[2011-07-13 12:19]

Od dzisiaj jak mi żona zrobi kolację, to wieję z chaty. Jeśli ten gość nie wędkuje, to życie już nie ma dla niego sensu/seksu. [2011-07-13 12:24]

Jędrula

 

TOŻ TO SZOK ! Wyobrażacie sobie Panowie taka sytuację ? Dzisiaj z rana piękny wzwód a jutro kikut ? Dodam , że testosteron dalej '' płynie '' w żyłach tego gościa i młode pupeczki się podobają a tu nawet nie ma sobie samemu czym poruszać ? Wolałbym nie żyć :((((((((((((((

[2011-07-13 12:28]

trygław

...jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić ;-)
[2011-07-13 12:36]

Jędrula

...jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HEHEHEHE



[2011-07-13 12:36]

bartek05

Masakra
[2011-07-13 12:47]

bodek1419


No to po ptokach ........jak to mówią ....brrrrrrrrr
[2011-07-13 12:53]

marcin4321

o jaa. co za baba :/

[2011-07-13 12:59]

pawcio10225

Potwór nie baba!!!

[2011-07-13 13:50]

FranceCola

A jej w zamian powinni cycki obciac i bedzie sprawiedliwie.  [2011-07-13 14:10]

nihildomine1

A jej w zamian powinni cycki obciac i bedzie sprawiedliwie. 

 

lepiej pochwe zaszyc xd
[2011-07-13 14:26]

tomeczekxx5

HAHAHAHAHHAHAHAAH to było dobre ale przynajmniej nie czuł całego bólu hihihiihihih no ale jak by tako babka wparzyła na śląśk to dopiero by było przesrane :D:D:D [2011-07-16 12:40]

82marco

Już bym wolał umrzeć, niż obudzić się eunuchem :/

Masakra, co za baba

[2011-07-16 12:57]

Jędrula

       Mimo wszystko wolałbym mieć amputowana nogę czy rękę niż wacka .  

I co potem ? Jakieś leki trzeba brać na uspokojenie , brom pić wiadrami czy jak ?

[2011-07-16 12:59]

Mikesz71

Koszmar, macie rację lepiej już nie żyć niż tylko pomarzyć sobie o tych przyjemnościach. Panowie nie jedzcie nic czego nie jesteście pewni hihihihiihihhiihhi.
[2011-07-16 13:13]

jurek

UWAGA !!!!!!!!
                               Lepiej nie podpadajcie swoim żonom.
[2011-07-18 13:54]

kargul

ciekawe jak on sie jej dał moze przez sen i obudził sie juz bez interesu ale po co do mlynka....... [2011-07-19 17:27]

sanczez14

Ależ ona musiała być zdesperowana , to sie mąż zdiwił troche [2011-07-19 17:38]

Mija

1. Cycki to ZUPEŁNIE co innego niż wacek - nie wiem jak ktoś może porównać skalę krzywdy?

2. Zaszyć pochwę - i jeszcze dwa inne otwory żeby to miało jakikolwiek sens i porównanie ;)

3. A tak w ogóle to faktycznie chora kobieta.

[2011-07-19 17:44]

robcio2535

ciekawe jak on sie jej dał moze przez sen i obudził sie juz bez interesu ale po co do mlynka.......


W artykule pisało ze podała mu srodki nasenne do kolacyjki :) zapewne pyszna ta kolacja była he he
Ale to fakt widocznie zasłużył a ja jestem bardzo spokojniutki i mam nadzieję ze nic mi żona do kolacji nie dosypie :)
A tak na poważnie to tam mają surowe prawo :) za taki uszczerbek na zdrowiu grozi jej dożywocie :( a u nas ???? np. za gwałt -totalny uszczerbek na zdrowiu i psychice kobiety  gość jak dobrze pójdzie to może dostanie pare latek :(
[2011-07-19 17:44]

Mija

Gdzieś wyczytałam, że w islamie za gwałt karzą śmiercią przez ścięcie. Wczoraj (lub przedwczoraj) takiego jednego, który wkradł się do domu obcych ludzi, pobił męża i zgwałcił żonę (zrobił jej też zdjęcia bo chciał ją szantażować) skrócili o jedną z ważniejszych części ciała.

Tylko czy to sprawiedliwość? Nie wiem co lepsze, szybka śmierć czy wieloletnie pokutowanie za winę...

[2011-07-19 17:48]

robcio2535

Gdzieś wyczytałam, że w islamie za gwałt karzą śmiercią przez ścięcie. Wczoraj (lub przedwczoraj) takiego jednego, który wkradł się do domu obcych ludzi, pobił męża i zgwałcił żonę (zrobił jej też zdjęcia bo chciał ją szantażować) skrócili o jedną z ważniejszych części ciała.

Tylko czy to sprawiedliwość? Nie wiem co lepsze, szybka śmierć czy wieloletnie pokutowanie za winę...


Pokutowanie do końca życia jak dla mnie jest najlepszym rozwiązaniem - niech sprawca wciąż sobie przypomina za co ma  odcietą tę cześć ciała
[2011-07-19 17:58]

kick

ale jaja bez tego to ja żyć bym nie umiał w życiu bym dzieci niemiał i żony chyba też. szkoda faceta ta baba to normalnie stuknięta jest.szkoda słów
[2011-07-21 13:20]