Zaloguj się do konta

Uwaga na linie wysokiego napięcia!

utworzono: 2009/04/03 15:49
Flayster

Przestzegam Wszystkich wędkarzy- nie wedkujcie w poblizu lini energrtycznych. Ja mialem szczescie, moje węglowe wędzisko okazalo sie moja zgubą. Przepłyneło przezmnie okolo 15000 V. Wrazenie nie sa zbyt miłe do tego moglem stracic życie (mialem tylko wypoczac nad woda) [2009-04-03 15:49]

Jakim sposobem,chyba że dotkłeś wędką lini.Nie jestem elektrykiem,ale wydaje mi się że prądu nie da się ściągnąc jak np.pioruna.Opisz jak się to stało [2009-04-03 16:17]

Gaga

Czy masz teraz jakieś specjalne właściwości?(np.świecisz w nocy, przyciągasz metalowe przedmioty, latasz jak superman, itp?) [2009-04-03 17:58]

jaca37

W mojej miejscowości wędkarz dotknął wędkom druty i zginął na miejscu. [2009-04-03 20:32]

von_trzmielke

Ty się ciesz, że to nie był sum elektryczny z Afryki. Albo taki elektryczny węgorz z Amazonki. Ten to daje popalić indiańskim wędkarzom. [2009-04-03 20:48]

laslo79

Nie obraz sie na mnie Flayster za to co napisze,ale akurat na ten temat cos wiem i normalnie gdyby przeplynelo przez Ciebie 15000 V to raczej juz Ciebie by tu nie bylo a w najlepszym przypadku Twoja skora by wygladala jak czarny wegielek.W pewnych warunkach atmosferycznych np.padajacy drobny deszcz+wilgotne powietrze(mgla) i mocno najonizowane powietze moze dojsc do wyladowania statycznego i znajdujac sie pod liniami wysokiego napiecia to taka wedka weglowa moze sciagnac na siebie to wyladowanie i mozna zostac porazonym pradem!! [2009-04-03 21:46]

Miro