"Zawsze twierdziłem, że TAKIEGO sprzętu nie kupuje się na necie."
Mądry Polak po szkodzie. Teraz na to patrzę i raczej kurier nie zawalił. Przy kurierze raczej też bym tego nie sprawdził, bo lekko machałem drugą częścią i nic. Dopiero jak połączyłem obie części i machnąłem jak do wyrzutu, wtedy coś strzeliło.
BTW - może by tak zrobić listę zaufanych sklepów internetowych? Z drugiej strony, na tym forum czasem widać, jak agitują producenci sprzętu (dystrybutorzy), więc pewnie ze sklepami byłoby jeszcze gorzej.
BTW - może by tak zrobić listę zaufanych sklepów internetowych? Z drugiej strony, na tym forum czasem widać, jak agitują producenci sprzętu (dystrybutorzy), więc pewnie ze sklepami byłoby jeszcze gorzej.
Na innym forum mieliśmy takie dwa wątki:
- złota lista sklepów muzycznych
- czarna lista sklepów muzycznych
.. i świetnie zdawało to egzamin
Szczerze mówiąc, to jeśli miałbym teraz podać nazwę sklepu, to tylko po to, żeby ją zareklamować pozytywnie. Rozmawiałem dziś z Panem z owego sklepu, obejrzałem dokładnie paczkę i już wiem, dlaczego kurier od razu uciekł. Wina uszkodzenia sprzętu ewidentnie z winy firmy przewozowej, dlatego warto się czasem wstrzymać z oskarżeniami.
Na szczęście paczka była ubezpieczona i sprawa powinna zostać szybko załatwiona. Cóż mogę dodać, zanim zaczniemy kogoś oskarżać, należy chyba trochę ostudzić emocję i zweryfikować sprawę do końca.
(2011/08/27 14:22)Co do tematu z oceną sklepów, dobrze byłoby stworzyć dział, w którym sklep sam zgłaszałby swoją ofertę - innymi słowy, na własną odpowiedzialność. Takie działanie nie tylko byłoby reklamą dla sklepu, ale też w pewnym sensie oznaczałoby, iż sklep poważnie podchodzi do klienta - wie, że może liczyć na same pochlebne opinie. Dla sklepu wysyłającego świadomie wadliwy sprzęt, byłoby to samobójstwo.
Rzecz rozchodzi się o to, iż można obawiać się między-sklepowej wojny. Jeśli jednemu sklepowi powodziłoby się i miałby masę pozytywnych opinii, to zawsze mógłby pojawić się ktoś, kto po prostu zmyśli jakąś historię, by tylko popsuć ich wizerunek. Tak jest czasem na allegro.
A z innej beczki - wyszło na to, iż nawet jeśli sprzedawca wysłał pierwszą uszkodzoną wędkę świadomie (w co raczej teraz wątpię), to po prostu nie mógł być na tyle nieuczciwy, by zrobić to kolejny raz. A właśnie to nie dawało mi spokoju.
(2011/08/27 15:07)(2011/08/27 15:23)Co do tematu z oceną sklepów, dobrze byłoby stworzyć dział, w którym sklep sam zgłaszałby swoją ofertę - innymi słowy, na własną odpowiedzialność. Takie działanie nie tylko byłoby reklamą dla sklepu, ale też w pewnym sensie oznaczałoby, iż sklep poważnie podchodzi do klienta - wie, że może liczyć na same pochlebne opinie. Dla sklepu wysyłającego świadomie wadliwy sprzęt, byłoby to samobójstwo.
Ciekawe jaki sklep reklamował by sie na wędkuje?? może jakiś zabłąkany allegrowicz ale sory sklepy mają gdzieś jakieś portale internetowe.
Po za tym to jasne że każdy sprzedawca będzie twierdził że on jest "THE BEST" , handluje najlepszym sprzętem,jest najuczciwszy ,towar jest oglądany przez właściciela względem uszkodzeń i nigdy się nie myli t.d
Co do tematu z oceną sklepów, dobrze byłoby stworzyć dział, w którym sklep sam zgłaszałby swoją ofertę - innymi słowy, na własną odpowiedzialność. Takie działanie nie tylko byłoby reklamą dla sklepu, ale też w pewnym sensie oznaczałoby, iż sklep poważnie podchodzi do klienta - wie, że może liczyć na same pochlebne opinie. Dla sklepu wysyłającego świadomie wadliwy sprzęt, byłoby to samobójstwo.
Rzecz rozchodzi się o to, iż można obawiać się między-sklepowej wojny. Jeśli jednemu sklepowi powodziłoby się i miałby masę pozytywnych opinii, to zawsze mógłby pojawić się ktoś, kto po prostu zmyśli jakąś historię, by tylko popsuć ich wizerunek. Tak jest czasem na allegro.
A z innej beczki - wyszło na to, iż nawet jeśli sprzedawca wysłał pierwszą uszkodzoną wędkę świadomie (w co raczej teraz wątpię), to po prostu nie mógł być na tyle nieuczciwy, by zrobić to kolejny raz. A właśnie to nie dawało mi spokoju.
Przecież to Ty pierwszy stwierdziłeś swoje podejrzenia wobec sprzedawcy. Zawsze to robili i robić będą. I właśnie liczą na takich naiwnych klientów jak Ty, którzy łykną jego kit i dadzą pozytywa na komentarzach.
Szczerze mówiąc, to jeśli miałbym teraz podać nazwę sklepu, to tylko po to, żeby ją zareklamować pozytywnie. Rozmawiałem dziś z Panem z owego sklepu, obejrzałem dokładnie paczkę i już wiem, dlaczego kurier od razu uciekł. Wina uszkodzenia sprzętu ewidentnie z winy firmy przewozowej, dlatego warto się czasem wstrzymać z oskarżeniami.
Na szczęście paczka była ubezpieczona i sprawa powinna zostać szybko załatwiona. Cóż mogę dodać, zanim zaczniemy kogoś oskarżać, należy chyba trochę ostudzić emocję i zweryfikować sprawę do końca.