Zaloguj się do konta

Uniwersalny kołowrotek spławikowo-gruntowy

utworzono: 2013/06/09 09:11

Witam wszystkich. Jestem dość początkującym wędkarzem (spławikowo-gruntowym) łowiącym od roku czasu. Mam zwykla wedke teleskop bazarowy 3m i kolowrotek Rainbow za kilka groszy. Doradzcie mi proszę jaki kolowrotek uniwersalny kupić zeby zestaw bym w miarę ok. Kolowrotek doradził mi facet w sklepie Dragon Elite RD 400 i czy on może być dobry ? Może jeszcze jakaś rada o wyborze kija zeby był dobry zestaw i czy lepiej kupić całość razem czy lepiej dobrać osobno ? Chciałbym sie zmieścić tak w 150zł razem. [2013-06-09 09:11]

n-glass

Napisz gdzie łowisz (jezioro, staw), jakie ryby, za taką kasę będzie ciężko cały zestaw, ale coś się wymyśli.
[2013-06-09 09:48]

Lowiska to spory kanał,jezioro i stocznia tj. prawie staw :) [2013-06-09 10:26]

mlodystm

z czystym sumieniem polecam Ci tani i nie zawodny kołowrotek
Konger Medalist 340 RD i inne jego serie, cena 35-50 zł , ale miałem go na spiningu i pare zębatych pociągnął na, a teraz używam go na feederku i jest jeszcze lepszy
[2013-06-09 11:26]

lynx

z czystym sumieniem polecam Ci tani i nie zawodny kołowrotek
Konger Medalist 340 RD i inne jego serie, cena 35-50 zł , ale miałem go na spiningu i pare zębatych pociągnął na, a teraz używam go na feederku i jest jeszcze lepszy

Do tego dołożyłbym feder 390 i do 80cw. Ostatnio taki znalazłem, dla młodego wędkarza, w sklepie za 68 zł. i już jest sprawdzony Chłopak jest zadowolony.
[2013-06-09 14:35]

A moglbys dać jakiś namiar na ten sklep [2013-06-09 16:07]

mlodystm

Jak jesteś początkujący to raczej poszukaj coś innego niż feeder, myśle, ze to nie takie łatwe jak Ci się wydaje :>
[2013-06-09 23:09]

lynx

A moglbys dać jakiś namiar na ten sklep

Pójde tam i zapytam czy jeszcze coś maja takiego to poda namiary. Tak czy tak to odpowiem.
[2013-06-10 09:14]

lynx

Jak jesteś początkujący to raczej poszukaj coś innego niż feeder, myśle, ze to nie takie łatwe jak Ci się wydaje :>