Umawialnia na rybki.

/ 268 odpowiedzi / 6 zdjęć
endriut


Naprawdę brak chętnych..? (2010/11/07 13:52)

u?ytkownik1117


we wtorek to jest 9.11, wybieram sie na Kozłową Górę,

oczywiście na spining , z łodzia chyba nie bedzie problemu, oby tylko pogoda dopisała , to znaczy nie za duzy wiatr, ostatnio nawet dwie kotwice mi nie pomogły, poskręcały się i po łowieniu

(2010/11/07 20:06)

endriut


Napisz jak połowy, to może jak pogoda będzie to za tydzień tam się wybiorę. Czy na Przeczycach coś się dzieje? Można od strony tego pola (co był zlot) połowić jeszcze te leszczyki?

Pozdrawiam.

(2010/11/09 10:14)

u?ytkownik1117


endriut, mam wolne w tych dniach; 15, 16, , 20, 21, 24, 27, 29, listopad, popatrz co dziś na koguty brało , Lopez pierwszy rzut na nowego koguta i piękny sandacz 76cm 4kg wagi, a reszta to taka drobnica ........... (2010/11/09 19:09)

endriut


Szkoda że akurat 18 i 19 masz zajętę... Napisz jak jest z tym wypożyczeniem łajby na Przeczycach... Może sobie sam pojadę...

Pozdrawiam.

(2010/11/10 11:01)

endriut


Hmmm...

Czy tylko ja używam tego postu...

We wtorek tj. 28 grudnia jedziemy z chłopakami ode mnie z pracy na Zalew Cieszanowice na połowy podlodowe, jeżeli ktoś ma zamiar też jechać na rybki to dajcie znak to się jakoś spikniemy na miejscu i wymienimy doświadczeniami.

Pozdrawiam.

(2010/12/18 16:41)

mielec


Z okolic Mielca jakby się ktoś wybierał z miłą chęcią dołączę czy to na ciepły kanał czy gdzie na lód.  (2010/12/18 17:44)

u?ytkownik44916


Mam pytanie, czy któryś z kolegów się wybiera na to sławetne otwarcie BASS'a? Bo w razie czego można by się było osobiście poznać, pooglądać nowości i wymienić opiniami o sprzęcie, metodach i pierdołach bezpośredmio przy nim. 

Chętni, proszę pisać tu lub na PV, jak kto woli. 

Pozdrawiam,

(2011/02/27 22:56)

kubus110590


Witam,miałby ktoś ochote wybrac sie na wspólne wedkwowanie w ten albo nastepny weekend? Nie jestem jakimś tam pedzio czy jak:p chodzi mi o miłe spędzenie z kims nad woda wymianie metod doradzenie i takie tam wspólny połów:) Jestem z okolic mińska maz do wawy mam 25km (2011/03/21 20:36)

perwer


Witam,miałby ktoś ochote wybrac sie na wspólne wedkwowanie w ten albo nastepny weekend? Nie jestem jakimś tam pedzio czy jak:p chodzi mi o miłe spędzenie z kims nad woda wymianie metod doradzenie i takie tam wspólny połów:) Jestem z okolic mińska maz do wawy mam 25km


Mateusz fajny pościk....Bo jak ktoś wejdzie na twój profil zobaczy Cie bez koszulki,po tem opis że jestes zapalonym wędkarzem i do tego twoja ulubiona metoda to drgająca szczytówka to wiesz....portal ,różni ludzie,a tak napisałeś i gitara.....he (2011/03/21 20:44)

zbynio5o


Witam,miałby ktoś ochote wybrac sie na wspólne wedkwowanie w ten albo nastepny weekend? Nie jestem jakimś tam pedzio czy jak:p chodzi mi o miłe spędzenie z kims nad woda wymianie metod doradzenie i takie tam wspólny połów:) Jestem z okolic mińska maz do wawy mam 25km


Mateusz fajny pościk....Bo jak ktoś wejdzie na twój profil zobaczy Cie bez koszulki,po tem opis że jestes zapalonym wędkarzem i do tego twoja ulubiona metoda to drgająca szczytówka to wiesz....portal ,różni ludzie,a tak napisałeś i gitara.....he


No nie !  Przy Tobie to trudno utrzymać mocz. Cały Perwer  hehehe !!!
Ale Mateusz też dowalił z tym pedziem : )))
(2011/03/21 21:27)

perwer


ha ha ha ha,zajebisty wypad byłby z kolegą z portalu,jak nad woda pierwsze jego zdanie było by;a pokazałbyś mi ta drgającą szczytówkę ha ha .....
Dobra tak na powage to życzę udanych kompanów i moc ryb w podbieraku... (2011/03/21 21:43)

kubus110590


Witaj,co masz do mojego poscika?co ci sie nie podoba w nim?to ze koszulki nie mam?jak bym miał taki kałdun jak ty to też bym sie nie rozbierał.Myslisz ze umawiajac sie z kims na wspólne wedkowanie to juz trzeba byc jakims dziwnym badz pedziem?moze u ciebie i tak jest ale nie ze mną (2011/03/22 15:58)

roman76


no toś kolego pojechał teraz na maxa troszkę poczucia humoru (2011/03/22 19:57)

QBS


Perver - mając Twój nick wstrzymałbym się od komentarza.... :D (2011/03/22 20:17)

perwer


he he Mateusz luzik,czy jesteś zapalonym wędkarzem ,czy napalonym mniejsza z tym ,ważne że łowisz ryby i lubisz wspólne wypady z kompanami...To normalne ,napisałeś że nie jesteś pedziem,co  samo w sobie wydawało sie oczywiste ,bo jak by było inaczej ,to niezłe zaskoczenie miałby któryś z kolegów nad wodą.Z oczywistej oczywistości ha ha zapodałem żarcik...
Za to że mam taki kałdun jak piszesz ,i wyglądam jak sto nieszczęść (tez tak uważam) opowiem Ci dowcip.
Przychodzi pedzio do lekarza i mówi;
coś mnie uwiera w pupci
lekarz na to;sprawdzimy
zakłada gumowe rękawice ,wsadza w odbyt i mówi do pacjęta ;nic nie czuje
Pedzio na to ,głebiej ,głebiej
To lekarz głebiej i krzyczy ;
nic nie czuje
Pędzio jeszcze ,jeszcze głebiej
Lekarz ;MAM
Wyciąga ,patrzy a to bukiet kwiatów z bombonierką
Patrzy na pedzia ze zdziwieniem a pedzio mówi;To dla pana ,panie doktorze ha ha....

To jest Mateusz banda na tym portalu  co nie...se myslisz....o mnie oczywiście....
No .... (2011/03/22 20:50)

kubus110590


Ja to troszeczke inaczej zrozumiałem twoja wypowiedz jako obraze mnie ale juz wszystko jasne i spoko (2011/03/23 17:46)

roman76


powitać kolegów jeżeli ktoś z okolic poznania wędkuję na rzece a chciałby podszkolić amatora to się na to piszę wędkarstwo rzeczne jest dla mnie nowością i chciałbym spróbować (2011/03/24 20:56)

pabllo


Witam    Jest ktoś chętny na spining ?? kraków  nowa-huta  jak coś pisać na gg.  (2011/04/05 16:55)

u?ytkownik44916


Warszawa, Wisła - ta sobota, spinning. Cel: kleń, jaź. Chętni - zapraszam na PV albo na GG. Ważne do soboty, do 5:00.

Pzdr.

(2011/04/05 19:18)

u?ytkownik37642


Bardzo chętnie pochodził bym ze spinem po Wiśle ale nie ma jak za to zapraszam w Bieszczady-a propo chyba Ci Łukasz rybka przybyła? (2011/04/05 21:10)

u?ytkownik44916


No, tak wygląda ;) Jeśli zabłądzisz w Mazowieckie strony, zapraszam - coś się spróbuje złowić :) (2011/04/05 23:23)

kubus110590


Witam kolegów.W niedziele wybieram sie nad zalew zegrzynski na gruncik i może  chwilowo na spina kilka rzutów,jest ktos chetny na wspolną zabawe nad wodą?
(2011/04/07 22:31)

dragolinmarco


cześć a gdzie jedziesz na zegrze może się wybiore mam wolne w pracy wiec na rybki jak znalazł pozdrawiam (2011/04/08 19:48)