Zaloguj się do konta

Ulga w opłatach PZW

utworzono: 2012/01/06 18:48
ZENKO

WITAM OD KIEDY JEST ULGA W OPŁACIE ZA KARTĘ,CZY OD 1STYCZNIA CZY OD 18 CZERWCA

2012rBO WTEDY KONCZĘ 65LAT?

[2012-01-06 18:48]

darko1

Ostatnio słyszałem rozmowę sekretarza mojego koła z jednym z wedkarzy który też się o to pytał. W moim okręgu jest tak że jeśli kończysz 65 urodziny do końca marca to Ci zaliczą zniżkę nawet już a jeżeli od kwietnia to niestety dopiero w przyszłym roku czeka Cię ten przywilej. O ilę o taka informację Ci chodziło.
[2012-01-06 19:00]

Zibi60

Korzystasz z ulgi opłacając składkę w dniu urodzin, lub po nim.
[2012-01-06 19:19]

klarus28311

Ulgowa I dla członków PZW, Dla osób powyżej 65 lat
[2012-01-06 19:35]

89krzysztof

Jak skończysz 65 lat to przysługuje Ci ulga, nie wcześniej.  [2012-01-06 20:00]

mariusz260877

Bez obrazy szczerze panowie za co ta ulga za 65 lat . rozumie chyba dla takich członków którzy minimum w kole czy stowarzyszeniu byli co najmniej  25 lat a nie tacy co się dopiero zapiszą  [2012-01-06 20:10]

89krzysztof

Masz 65 lat, idziesz na emeryturę. Jak robiłeś całe życie za psie pieniądze, to tej emerytury dużo mieć nie będziesz. A jak z takiej lichej emerytury chcesz opłacić kartę i jeszcze wyżywić rodzinę ?  [2012-01-06 20:40]

Roxola

Ulgę prawdopodobnie otrzymasz w przyszłym roku
[2012-01-06 21:22]

Zibi60

Korzystasz z ulgi opłacając składkę w dniu urodzin, lub po nim.


Wydawało mi się, ze odpowiedziałem dokładnie, a tu tylu doradców jeszcze.
Możesz ewentualnie przekalkulować taką opcję: nie łowić do 17 czerwca, opłacić 18 czerwca kartę z ulgową składką + wpisowe (25 zł).
Tylko pół roku nie łowić, by drugie pół łowić z ulgą, to marna kalkulacja - wg. mnie.
















[2012-01-07 07:26]

ZENKO

witam!wędkuję już od 1986r nie zmieniając koła myslę że ta zniżka powinna mi się należec

POZDRAWIAM////

[2012-01-09 12:47]

Romuald55

Przyjęte jest że w roku w którym kończy się 65 lat otrzymuje się zniżkę w opłatach tak samo młodzież szkolna i studenci mimo ukończenia 24 lat w danym roku za ten rok otrzymują zniżki. [2012-01-09 12:57]

Romuald55

Trzeba dodać że Kobiety uzyskują zniżkę w roku w którym kończą 60 lat. [2012-01-09 12:59]

pawelz

witam!wędkuję już od 1986r nie zmieniając koła myslę że ta zniżka powinna mi się należec

POZDRAWIAM////


Sorry, ale za co ?.
Za sam fakt nalezenia do zwiazku 26 lat (ja naleze juz 38 lat). Za fakt posiadania 65 lat ?. To tylko sie cieszyc ze dozyles takiego wieku. Z tytulu niskiej emerytury ?. A moze wykonywales jakies prace pozastatustowe na rzecz PZW ?.
Czemu uwazasz ze nalezy Ci sie znizka ?.
[2012-01-09 13:02]

Sniper64

...Witam:)))))) [2012-01-09 13:08]

Romuald55

Kolego pawelz,statut PZW mówi o zniżkach komu i za co się należą.Kolego ZENKO ja 48 lat jestem członkiem PZW ...i co z tego!?Jeżeli Zjazd Delegatów PZW uchwalając statut uhonorował zniżkami seniorów wędkarzy to chwała im za to. I zwykłym chamstwem i obłudą jest podważanie tego.A swoją drogą nikt nie wie jaki będzie jego status finansowy jak będzie na emeryturze. [2012-01-09 13:37]

pawelz

Ale kazdy przepis powinien miec jakies merytoryczne uzasadnienie.
Nie wystarczy napisac : " Bo tak jest w statucie". Ja to wiem, ale chcialbym uslyszec co kierowalo pomyslodawcami, aby wprowadzic taki zapis ?.

1) czy sam fakt dlugiej przynaleznosci do PZW ?. (nie kazdy 65 latek nalezy dlugo do stowarzyszenia).
2) Sam wiek ?.
3) Ubustwo naszych emerytow ?.

Co bylo podstawa do znizek ?. Nie mam nic przeciwko znizkom (pod warunkiem ze braki spowodowane takimi znizkami zostana jakos uzupelnione np. podnoszac kazdemu skladke o powiedzmy 5 zl (ta kwota piowinna byc skalkulowana). No i powinny byc okreslone jasno przepisy za co naleza sie znizki. Bo dla mnie sam fakt posiadania 65 lat nie jest wystarczajacym argumentem. Sadze ze jest wielu emerytow ktorych bardziej stac na pelna skladke niz niejednego pracujacego czlowieka. Wiec jesli mowimy o statucie finansowym, to moze potraktujmy wszystkich rowno. Moze z pitem bedziemy chodzic placic skladki ?.
[2012-01-09 13:58]

Romuald55

Cały świat szanuje swoich seniorów ustanawiając Dzień Seniora ,Dzień Emeryta itp.Są zniżki w komunikacjach miejskich dla osób powyżej 60 czy 65 lat.Nawet hipermarkety wyznaczają dni ze zniżkami dla osób w wieku emerytalnym.Można znależć więcej przykładów.I nikt poza kilkoma nawiedzonymi wędkarzami nie ma o to pretensji. [2012-01-09 14:11]

pawelz

Poprosze o wiecej przykladow, gdzie niepanstwowe organizacje daja jakies znizki z tytulu samego wieku. Jesli piszesz o hipermarketach, i podajesz to jako przyklad dbania o emerytow, to albo jestes strasznie naiwny albo takiego udajesz. Zdarliby z kazdego ostatni grosz, gdyby potrafili. A te niby upusty i rabaty to tani chwyt marketingowy.
Nawet nasze Panstwo nie da Ci emetury tylko dlatego ze masz 65 lat. Wczesniej musiales zapier... przez 35 - 40 lat zeby ta emeryture dostac.
Podobnie w PZW. Nie mialbym nic przeciwko, jak ktos nalezal do zwiazku powiedzmy 30 lat i wypelnial postanowienia statutowe PZW. Wtedy moglbym to zrozumiec. Czlowiek zrobil wiele dobrego dla zwiazku i nalezy mu sie znizka. Ale z jakiej racji mamy przyznawac znizke np. dla goscia ktory na emeryturze postanowil polowic rybki i poszedl wyrobic karte wedkarska. ?.
Nie mam nic przeciwko temu, aby np. wspierac ludzi niepelnosprawnych, takich ktorych los ciezko dotknal. ale niech to beda pieniadze z dodtakowych funduszy, na ktore skladamy sie wszscy "normalnie" placacy wedkarze i nie przyznawane na zasadzie zapisu, niejako z urzedu, ale taki kandydat do znizki sam powinien o nia wystapic.
[2012-01-09 14:28]

Zibi60

Jak niektórzy potrafią skomplikować zwykłe sprawy !
Uchwałą Zarządu Głównego PZW wprowadzono zapis kwalifikujący do zniżki w opłatach mężczyzn którzy ukończyli 65 lat.
O szczegóły i niejasności proszę się zwracać do prawodawcy.

[2012-01-09 14:50]

Romuald55

Już nieraz mówiłem,że nie dyskutuję z dyletantami ale powiem,że nie mam zniżki z tego tytułu ponieważ nie jestem jeszcze emerytem i nie bronię swojego interesu.
A na marginesie ...jestem przekonany że emeryci,którzy czytają Pańskie słowa życzą Panu żeby jako emeryt miał Pan wybór:-kupić leki czy pozwolenie na połów ryb.A znam niestety takie przypadki i wcale nie odosobnione. [2012-01-09 14:56]

pawelz

Już nieraz mówiłem,że nie dyskutuję z dyletantami ale powiem,że nie mam zniżki z tego tytułu ponieważ nie jestem jeszcze emerytem i nie bronię swojego interesu.
A na marginesie ...jestem przekonany że emeryci,którzy czytają Pańskie słowa życzą Panu żeby jako emeryt miał Pan wybór:-kupić leki czy pozwolenie na połów ryb.A znam niestety takie przypadki i wcale nie odosobnione.

Tak samo stajesz w obronie ludzi ktorzy maja do wyboru kupic jedzenie dla dzieciaka czy oplacic karte wedkarska ?. Bo ja znam wiecej takich niz emerytow nie mogacych oplacic karty
Wkurza mnie takie demagogiczne stawianie sprawy. Grasz na najnizszych ludzkich uczuciach - na wspolczuciu. Przy czym nie wiem czemu promujesz jedna grupe spoleczna, calkowicie pomijajac innych.
A dyletantem jest ten, ktory slepo przyjmuje do wiadomosci to co mu inni podadza i napisza. Ktos stworzyl bubel jakim jest status i RAPR, inni ktorzy powinni stac na jego strazy egzekwujac przestrzeganie sami dostrzegli ze to niemozliwe i olewaja statut, ale dla Ciebie to wykladnia i poniewaz jakis niedouczony bez logicznego myslenia koles cos takiego zapisal, Ty przyjmujesz to w ciemno.
A tak na marginesie - to nie ja przyczynilem sie do glodowych emerytur i nie ja jestem odpowiedzialny ze emerytow byc moze nie stac na oplacenie karty wedkarskiej. Podobnie jak wielu nie stac na jedzenie codziennie szynki, granie w golfa (podobne hobby ja wedkarstwo), myslistwo - tam to dopiero trzeba placic.
Wiec daruj sobie zyczenia co do ojej emerytury. To nie ja i nie moje pokolenie jest winne takim a nie innym emeryturom.
[2012-01-09 15:24]

pawelz

Jak niektórzy potrafią skomplikować zwykłe sprawy !
Uchwałą Zarządu Głównego PZW wprowadzono zapis kwalifikujący do zniżki w opłatach mężczyzn którzy ukończyli 65 lat.
O szczegóły i niejasności proszę się zwracać do prawodawcy.


Fakt jest faktem i nikt tego nie podwarza. Nie pisze teraz, ze nie nalezy sie komus kto ukonczyl 65 lat.
Zastanawial mnie jedynie fakt, czemu pojawil sie taki zapis w statucie.
Co kierowalo kims kto to wymyslil ?
I to wszystko.
Jesli w statucie pojawi sie zapis, ze 90% skladki idzie na pokrycie kosztow ZG to tez przyjmiesz to z pokora i stwierdzisz ze wszystko jest OK ?.
Nie porownuje zasadnosci tych dwoch zapisow (tego o 65 latach i tego ktory wymyslilem) ale w obu przypadkach nalezalyby sie dwa slowa komentarza i uzasadnienia.
[2012-01-09 15:28]

a ja uważam ,że cała ta kasa którą wpłacają wędkarze jest w 80% źle wydawana pożera ją moloch zwany PZW amba...my tu się kłócimy o małe zniżki a tamci u góry się z nas śmieją bo wydają miliony na nie do końca jasne cele.... [2012-01-09 15:35]

pawelz

To prawda. Dlatego jestem za jawnoscia znizek. Nie mam nic przeciwko temu zeby jak pisalem, ktos zasluzony dla PZW placil 50% (czy nawet nic nie placil). Ale niech to bedzie na zasadzie:
"W zeszlym rok okreg w wyniku znizek poniosl strate w wysokosci X zl wiec w tym skladka musi zostac podniesiona o X / ilosc czlonkow bez znizek. Zobaczymy ilu obecnych obroncow emerytow rownie chetnie doplaci. Bo niestety, ale albo pokryjemy znizki, albo poglebimy deficyt co doprowadzi do ruiny wody.

[2012-01-09 15:53]

Zibi60

Kolego @pawelz dlaczego oczekujesz tak szczegółowej odpowiedzi od Romualda, albo od kogoś na tym forum? Napisz do rzecznika PZW - może odpowie. Wygląda to tak, jak bym się miał burzyć, że szynka staniała i dociekał w drogerii dlaczego ?
Co do Twoich wyliczanek, to myślę, że masz za małą wiedzę o obiegu pieniądza w naszej organizacji, żeby ferować takie diagnozy. Jeśli uważnie czytasz, w co nie wątpię, to pewnie zauważyłeś kilka postów w tym temacie, więc ja nie będę się powtarzał.
[2012-01-09 17:53]

krzychu64

Witam

"Wsiadła babulina do autobusu. Widząc wolne miejsce zmierzała do niego, ale młody człowiek ubiegł ją. Usiadł i wlepił Gały w okno nie zważając na starowinkę. Stanęła więc obok niego i stukając laską o podłogę chciała zwrócić uwagę młodzieńca.
I owszem zareagował - moglibyście sobie babciu założyć gumkę na lakę bo bardzo hałasujecie.
    Na to starowinka - Gdyby twój ojciec synku założył gumkę miałabym teraz wolne miejsce i nie musiałabym stać."

Aż mnie ciarki po krzyżu przechodzą co może mnie czekać na starość ze strony Moich dzieci jak dorosną, skoro tutaj na forum żałuje się zniżek ludziom którzy osiągnęli słuszny wiek  i mają nie zawsze równie słuszne emerytury na które niejednokrotnie ciężko pracowali. Sam nie wiem co mnie jeszcze w życiu może spotkać, i czy dożyję tychże kontrowersyjnych zniżek.

Wstyd, że w ogóle ktokolwiek śmie poddawać takie myśli pod dyskusję.

"Pozdrawiam"
[2012-01-09 20:36]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia