Zaloguj się do konta

Tytułomania

utworzono: 2013/03/23 11:08

Uwaga! Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

halski021

Według mnie wszyscy na tym portalu jesteśmy kolegami zarażonymi jedną pasją - WĘDKOWANIEM.Nie rozumiem kolegów , którzy się obrażają ,jak ktoś napisze do nich po imieniu lub per kolego i chcą ,żeby ich tytulować PAN.Osobiście najczęściej używam nicka ,jeżeli piszę do kogoś, tak jest chyba najbezpieczniej.Nie obrażam się , jeżeli ktoś pisze do mnie po imieniu , bo to oznacza ,ze na pewno był na moim blogu i poczytał moje wpisy i stąd zna moje imię.Mam ponad 60 lat i jest mi przyjemnie jak pisze  do mnie o wiele młodszy kolega po imieniu , bo widzę , iż ma mnie za kolegę po kiju , a nie starego zgreda.A co wy koledzy myślicie na ten temat?
[2013-03-23 11:08]

89krzysztof

Myślę, że niedawno temu był temat traktujący o tym samym. :)
[2013-03-23 11:41]

halski021

89krzysztof - ponieważ jestem samoukiem na kompie , nie wszystko jeszcze ogarniam.Jeżeli temat już jest na portalu , to proszę któregoś z moderatorów o usunięcie mojego wpisu.
[2013-03-23 13:32]

89krzysztof

Nie mam Ci za złe tego, że założyłeś nowy temat, zdarza się. Ale na przyszłość dobrze byłoby najpierw skorzystać z opcji "szukaj na forum".
[2013-03-23 13:52]

89krzysztof

http://forum.wedkuje.pl/f,kultura-na-forum,589711,0.html
[2013-03-23 13:53]

halski021

Dzięki za podpowiedź - na pewno skorzystam i znowu czegoś nowego się dowiedziałem:)
[2013-03-23 14:41]

89krzysztof

Tak trzymać.
[2013-03-23 14:53]

CZzesio

Witam :) To ja tak może z przymrużeniem oka ;)

Rynek dużego miasta. Jakieś występy. Gdzieś z tyłu pośród stojących widzów rozlega się nagle:
– Hej, kolego!
Nieco dalej ktoś odwraca głowę.
– Kto, ja?
– Tak, ty...
– Nie jesteśmy na "ty"!
– O, sorry, kolego.
– Nie jestem twoim kolegą!
– Słuchaj, przyjacielu.
– Ani przyjacielem!
– Posłuchaj mnie, gościu…
– Nie jestem żadnym "gościem"!
– No to jak mam…
– "Proszę pana"…
– OK, więc proszę…