Tydzień wędkarski Lidl 2012

/ 77 odpowiedzi
taymer


Witajcie

Też dziś wyskoczyłem do lidla by zerknąć na dział wędkarski - było troszkę wędkarzy, którzy w zeszłym roku zaopatrzyli się sprzęt. Opinie były pozytywne i nadal zaopatrywali się w ten sprzęt który był wystawiony, a najszybciej znikały kołowrotki z wolnym biegiem 5000-tki i świetliki – coś w tym prawdy musiało być skoro sprzęt znikał.

Tak z czystej ciekowości dokładnie przyjrzałem się kołowrotkom z wolnym biegiem i stwierdziłem że są one naprawdę solidnie wykonane – lekka praca, brak luzów montażowych na łożyskach,  bardzo ładna współpraca pomiędzy biegiem jałowym a hamulcem.

I tak kupiłem sobie świetliki i kręciołek z wolnym biegiem crivit outdoor 5000 – czas pokaże jak będzie się sprawował.

Pozdrawiam…. :

(2012/04/16 22:33)

themaciek


Witam! Jestem początkującym wędkarzem. Wędzisko mam już kupione Jaxon Cantara Match 3.30 5-15 g, Zamierzam łowić na spławik. Czy możecie mi doradzić czy te kołowrotki z lidla wystarczą mi chociaż na sezon;D?
(2012/04/18 12:42)

JaroDaw


Witam! Jestem początkującym wędkarzem. Wędzisko mam już kupione Jaxon Cantara Match 3.30 5-15 g, Zamierzam łowić na spławik. Czy możecie mi doradzić czy te kołowrotki z lidla wystarczą mi chociaż na sezon;D?

Wystarczą, ale za te same pieniądze kupisz w wędkarskim coś lepszego z gwarancją.- Moje zdanie - (2012/04/18 12:49)

getka


po wczorajszej wizycie w LIdlu nic nie kupiłem kołowrotki sory ale według mnie to lipa głowka się ruszała na boki a tak być nie powinno wolę abu garcie 105Fr za 105 żł z wolnym biegiem jest nie do zajechania według mnie.  wędziska też mi nie zaimponowały niestety w tej cenie można coś lepszego kupić, a dziadki owszem szał ciał biorą :D (2012/04/18 13:04)

t0mi


Obejrzałem te gadżety w lidlu i tak naprwdę to zaraz po tym polecam podejść do wędkarskiego z prawdziwego zdarzenia.

Dobre torby w podobnych cenach, o podbierakach nie wspomnę.