Zaloguj się do konta

Tyczka 11m z Decathlonu.

utworzono: 2011/10/09 14:18
marcinWWY

Witam mam zamiar kupic tyczke 11m z decathlonu jest to tyczka 11m o wadze 950 g to bedzie moja pierwsza tyczka jestem poczatkujacym i prosze o rady , kosztuje ona 480 zł ....... [2011-10-09 14:18]

bednar14

Nie znam się na wędkarstwie wyczynowym ale w takim przypadku jak twój wolałbym poszukać coś w cenie do 600 zł.A wtedy można kupić coś z mikado lub robinsona czy yorka.
[2011-10-09 17:12]

Wedkarz87

Dokładnie jak kolega wyżej mówi... lepiej dołóż pare groszy i kup coś porządniejszego bo w decathlonie to sama chińszczyzna :/ kupiłem raz spinning u nich :/ porażka, a zapłaciłem 80zl
[2011-10-09 18:53]

ryukon1975

Witam mam zamiar kupic tyczke 11m z decathlonu jest to tyczka 11m o wadze 950 g to bedzie moja pierwsza tyczka jestem poczatkujacym i prosze o rady , kosztuje ona 480 zł .......



Też nie jestem fachowcem w takim łowieniu.Jednak poprzednicy zwracali uwagę tylko na cenę.ja tak na chłopski rozum patrzę na długość i wagę.Masz pojecie jak trudno będzie utrzymać to w rękach przez dłuższy czas? Kij długi i ciężki.
[2011-10-09 19:12]

bednar14

Prawda jest talka ze tyczka to drogi interes bo do teko potrzebujesz jeszcze rolki,kosz,podest,gumy .itd wiec lepiej się zastanów czy cię na to stać jeżeli masz 480 zł na tyczkę.Może lepiej poczekać do wiosny i dozbierać troszkę kasy lub spróbować łowić inną metodą tańszą.
[2011-10-09 19:53]

89krzysztof

To zależy jak łowisz. Jeśli czysto amatorsko, wyskoczysz na rybki 2-3 razy w tygodniu to Bat 7m wystarczy, choć tyczka to trochę większa wygoda. Ale tyczka lżejsza, bo trzymać kilogram przed dłuższy czas ...
[2011-10-09 19:58]

marcinWWY

No rozumiem Ja mam kupione juz rolki taki tulipanek podestu narazie nie mam ale bede mial mam juz wszystko kupione tylko tyczka do  ,,600 zł ''  [2011-10-09 20:45]

krzysiek2907