Zaloguj się do konta

Twister własnej roboty

utworzono: 2011/01/01 16:50
marcinfan

Witam .Czy wie ktoś co potrzeba to stworzenia własnych twisterów ? Jakie składniki i co i jak .Mianowicie mam plan nowego rodzaju twistera i chciałbym go stworzyć .Z góry dziękuję za pomoc [2011-01-01 16:50]

Kamilo

Potrzebne Ci będą inne gumy najlepiej stare, z pourywanymi ogonkami itp.
Nie wiem tylko czy ma sens robienie własnych twisterów ale jeśli chcesz to spróbuj
[2011-01-01 18:40]

witam.myśle że aby stworzyć własnego twistera musiałbyś użyć jakiegoś silikonu a są  różne kolory,trzeba zrobić forme gumki  z jakiegoś łatwo obrabialnego tworzywa(STYROPIAN,MYDŁO,GIPS,MODELINA) wstrzyknąć silikon i pozostawić na 24 godz do stężenia silikonu gotowe.Silikon kosztuje około 10zł a starczył  by napewno na kilkanaście gumek >POWODZENIA [2011-01-02 21:28]

mazinho250

myśle ze sie to nie opłaca obecnie na naszym rynku znajduje sie wiele rodzajów gum że na pewno coś wybierzesz dla siebie jedyne co to możesz lączyc rozmaite kolory
[2011-01-03 19:12]

raper1

zrobienie formy z mydła to dobry pomysł, silikon się nie przyklei mydło jest łatwe w obróbce, a jak już coś wyjdzie można się pokusić wydłubać taką formę w teflonie też jest miękki i też nie będzie się kleił, ale na początek trzeba zrobić model twistera z czegoś twardego najlepiej metalu łatwego w obróbce, niestety wymaga to sporo pracy najwięcej pilnikami, wstępnie w mydle trzeba wydłubać zgrubny kształt, oczywiście forma musi się składać z dwóch połówek, w tak przygotowane połówki wkładamy model i ściskamy, wtedy odciśnie się już dokładnie twój twister, pozostanie nam wtedy zrobienie otworu na wciśnięcie silikonu i jakieś kanaliki które odprowadzą powietrze inaczej w odlewie będą pęcherze, tą metodą robiłem już formy w twardszych materiałach więc i w mydle powinno się udać, najważniejsza w tym wszystkim jest jednak cierpliwość i świadomość że za pierwszym razem może się nie udać, obawiam się tylko po jakim czasie stężeje silikon bo na pewno nie w ciągu 24 h, dlaczego ano dlatego że w formie będzie miał ograniczone parowanie rozpuszczalnik, może ktoś jeszcze dopisze jakiego materiału użyć, jeżeli chodzi o formę to chyba wyczerpałem temat, jeżeli coś Ci wyjdzie napisz na forum, a jeżeli nie to napisz co nie wyszło, teraz zapraszam kogoś kto ma doświadczenie albo pomysł na materiał który wlać do formy żeby zgęstniał, najlepiej dostępny w Polsce, jak już coś zrobisz liczę na parę sztuk do testowania, pozdrawiam i życzę wytrwałości bo wtedy zawsze wychodzi, raper1
[2011-01-20 10:52]