Zaloguj się do konta

troć wędrowna - Sandacz na słópie

utworzono: 2009/11/22 23:38
pepek

Witam wszystkich
Pisze z ciekawości kto ostatnio połapał na słópie sandacz interesuja mnie jakies miejscówki no i oczywiście meteoda na jaką łapaliscie i przynęta od jakis dwóch tygodni nastawiam sie głównie na sandacza lecz jeżeli juz jakaś ryba to szczupak albo okoń co nieznaczy wcale ,że są to lipne ryby bo oczywiście uwielbiam jak poczuje szczupaczka na wedce :D Mam nadzieje,że w tym roku jeszcze jakiś zaszczyci mnie swoją aktywnościa na moim wędzisku .
Pozdrawiam Mateusz [2009-11-22 23:38]

kobikobi1

z sandaczem przy tym stanie wody będzie ciężko.Druga sprawa to to,że na słupie sandacz na spining o tej porze,to głownie przyłowy.
A szczupaki jakieś ładne,czy pistolety? [2009-11-22 23:46]

pepek

2 dni temu jeden 86 cm i dwa x 4x cm
kilka dni temu udało mi sie złowic pstraga potokowego na słópie gdzie dla mnie to naprawde nowośc bo nigdy wcześniej niezłapałem na słópie pstrąga dł 46 dm
dzisiaj kicha 1 pistolecik nawet nie mierzyłem :( a co do tych sandałów dzisiaj po spiningu posiedziałem jeszcze wieczorkiem 2 x żywiec ani brania no porażka
Pozdrawiam [2009-11-23 00:15]

kobikobi1

gdzie łowisz,ja ostatnio prubowalem na akacjach ale nic. [2009-11-23 11:45]

kobikobi1

próbowałem oczywiście. [2009-11-23 11:46]

pepek

Skupiłem się ostatnio na obławianiu cześci od starego jawora bodajże mówia na to ,,kozy" a dokładnie chodzi mi o odcinek od wpłwu rzeki do słópa aż do cypla ,ale wydaje mi sie ze przeniose sie na cześć w okolicach tamy może tam coś lepiej beda brały :) Jak narazie do końca tygodnia posiedze jeszcze na tych miejscówkach co jeżdze ostatnio. W tym miejscu jest dosć głeboko i cały czas mam nadzieje na jakiegoś ładnego sandała w tym roqu jeszcze niezłapałem żadnego ;( [2009-11-23 14:05]

pepek

Jutro kolejna próba startuje od 6 rano zobaczymy może tym razem sie uda :D [2009-11-23 20:07]

Norbilg

Kolego to był pstrąg tylko troć jeziorowa, odczasu do czasu są wpuszczane trocie do słupa. Jedyny problem jak je traktować czy sa to troscie wedrowne czy jeziorowe - rozpietość wymiarów ochronnych znaczaca. Ale z drugiej strony słup to łowisko przepływowe czyli rzeka. Ale sam nie jestem pewnien. Ma moje pytanie podczas zawogów okręgowych w spinningu gdy złapałem troć też taką koło 45cm stwierdzili że nie wiedzą i nie są pewni. Więc ją wypuściłem. Było to 2 lata temu wie teraz może mieć i 80cm. z 6 lat temu słyszałem o 2 takich trociach złapanych na Słupie [2009-11-27 18:27]

pepek

Zdaje sobie sprawe ze troc wedrowna jest bardzo a to nawet zamało powiedziane bardzo podobna do pstrąga i wiekszośc wedkarzy myli zazwyczaj te dwie ryby niebede sie ze przechwalał ze ja w 100% rozróżniam ale jestem na 90% przekonany ze był to jednak pstrąg :) troszeczke ich juz połapałem może nie na słópie ale jednak oraz zdażyło mi sie juz połapac kilka konkretnych troci niestety tez nie unas :D
Pozdrawiam Mateusz
[2009-11-28 11:26]

pepek

A i jeszcze chciałem dodac ze badz co bądz dla mnie to mały sukces złapac taka rybe na słópie i niema dla mnie różnicy czy był to pstrag czy troc ciesze sie z tego że dała mi nieżle popalic zanim ja wyholowałem na brzeg :D [2009-11-28 11:28]

kobikobi1

Pepek ja tez muszę stwierdzić,że to jednak będzie trotka,tyle,że nie wędrowna ,a jeziorowa,w zalewie pływa ich całkiem sporo ,często gęsto wchodzą do Nysy kolo Starego Jawora. [2009-11-28 21:15]

Chyba chodzi o Słup,a nie o słóp? [2009-11-30 10:08]

pepek

Hehe dokładnie masz racje sorki za ten błąd :D [2009-11-30 18:59]