Tani zestaw na grunt na 2017

/ 4 odpowiedzi
Witam. na początku zaznaczę , że jestem amatorem i na ogół jestem zielony w tej dziedzinie. Ok przejdę do szczegółów. Chciałbym zakupić wędkę do metody gruntowej na sezon 2017 . Niestety nie posiadam odpowiednich zasobów finansowych (ale nie to sie liczy u wędkarzy) więc mniej więcej staram się o tanie zakupy. Interesuje mnie kij tak za sądzę max 60 zł i kołowrotek max 80 zł jeśli znacie coś tańszego to się bardzo cieszę . Jeśli chodzi o połowy metodą gruntową to nazwy sposobów są mi obce i raczej się na nich nie znam. -nie chciałbym wędki w której będę musiał walczyć z wszystkimi czynnikami na łowisku by zarzucić na większą odległość niż 20 m. -mam zamiar dokupić sygnalizator brań , więc metoda drgającej szczytówki mnie nie interesuje. -mam zamiar łowić praktycznie na samych jeziorach i stawach. - mam zamiar łowić różne rodzaje ryb( nie tylko karpie) po prostu złowić cokolwiek . jak dobrać kołowrotek do wędki , metody gruntowej?? ponadto zastanawiam się czy kupić żyłkę czy plecionkę?? za rady informację dziękuję
SlawekNikt


Taki sam jak w zeszłych latach, nowości są zarezerwowane dla większej ilości złotówek.
Ponadto są już założone tematy dotyczące różnych zestawów, gruntowych także. Oto przykład jeden z wielu:

zestaw-dla-poczatkujacego-na-grunt
  (2017/02/15 17:32)

mikiptak


Dzięki za linka, chociaż bardziej myślałem, że dowiem się np. żeby szukać kija o jakiś parametrach i kołowrotek nw z x ilością łożysk lub coś . (2017/02/15 17:39)

SlawekNikt


Są wpisy i takie typy porad także. Poszukaj :-) jak już znajdziesz poczytaj, a jak będą wątpliwości to pisz :-) (2017/02/15 18:14)

pawcio44