Szwecja wędkowanie w Szwecji łowiska szwedzkie

/ 15 odpowiedzi
Witam
Proszę o pomoc  - chce jechać w dwie osoby do Szwecji na sandacza, szczupaka, okonia.
Poszukuję godnego polecenia miejsca, organizatora i porady.
Planuję wyjazd ok. 10.10.2011 - może być prom  -mój samochód lub lot samolotem i potem transfer do wyznaczonego miejsca. Mam dobrą ofertę z firmy zewprzygody.pl - ale nie widzę żadnych opinii - jełsi ktoś z Was może pomóc w temacie będę wdzięczny. Nadmienie iż nie mam doświadczenia w tego typu wyprawach. pozdrawiam
xertion


http://www.wyprawynaryby.pl/ Slyszalem ze oni organizuja bardzo fajne wyjazdy. Ktos ostatnio juz o nich wspominal na forum i pisal ze godne polecenia:) (2011/09/27 22:15)

Slawkus


dzięki za szybka reakcję!!! super!!! - jutro obdzwaniam dalej - nie mniej jednak czekam na kogoś kto wie coś nt. zewprzygody.pl - bo mam fajną ofertkę  - jezioro Bolmen - aczkolwiek nie wiem czy bez przewodnika to nie za duża zabawa.... pozdr (2011/09/27 22:48)

JOPEK1971


Mój kolega Jerd twierdzi że najlepsze łowiska są na północy i na wschodzie,południowe tereny są mocno przełowione przez nas Polaków i Niemców,nie dawno temu zaprosiłem do siebie Jerda,dwoiłem ,troiłem się by złowic coś na pokaz,rapy brały i to nie najgorzej,po wyprawie Jerd stwierdził że woli nasze dziewczyny niż ryby :-) (2011/09/27 23:20)

Slawkus


Heja
No to jedziemy na Bolmen!!! Ktoś może coś doradzić w zakresie sprzętu - tak spinningu jak i reszty zestawu - będę wdzięczny!!! Pozdrawiam (2012/04/12 22:37)

SiostraIrena


Też jedziemy na Bolmen i też przez zew przygody w tym roku 1-9.06. W jakim terminie jest wasza wyprawa?

jakby co to mozemy sie skontaktowac mailowo i podzielic spostrzezeniami. Moj mail to ekspertyzy@oseko.pl

Pozdrawiam (2012/04/27 11:45)

tonyrebeliant1


I byliscie w Szwecji?    Jak sie wyjazd udal? (2012/12/20 18:52)

jurekm1