Zaloguj się do konta

Sztywna podłoga do pontonu AVIKS

utworzono: 2016/05/15 12:42
RybakStefan

Witajcie.

Rozważam kupno pontonu AVIKSa z seria "Light". W ofercie firmy jest mowa o możliwości dokupienia podłogi sztywnej typu "książka". Jako że nie znam się na tym, mam kilka pytań do "zorientowanych":

1. czy taka podłoga zapewnia pewne stanie na niej (oczywiście chodzi o spinning),
2. czy ta podłoga nie wymaga (przypadkiem) bocznych, akuminowych listew,
3. a na koniec byłbym bardzo zobowiązany za opinie użytkowników takich pontonów (AVIKS), którzy wędkują na stojąco z tych jednostek.
  [2016-05-15 12:42]

bony20

1. czy taka podłoga zapewnia pewne stanie na niej (oczywiście chodzi o spinning),
tak, ja swobodnie jerkuje na stojąco.
2. czy ta podłoga nie wymaga (przypadkiem) bocznych, akuminowych listew,
sa zbędne.
3. a na koniec byłbym bardzo zobowiązany za opinie użytkowników takich pontonów (AVIKS), którzy wędkują na stojąco z tych jednostek.
mam aviksa już chyba trzeci rok, składam rozkładam co tydzień, pływam od kwietnia po grudzień, ogólnie polecam. [2016-09-09 07:36]

miecz-gaz

Witam serdecznie.
Posiadam 350 Aviks ze sztywną podłogą ,  świetny produkt.
Miałem małe wątpliwości lecz wybrałem. Problem powstal podczas zakupu silnika spalinowego
do pontonu o pawęży równe 40 cm. wszelkie kryteria spełnia tylko jeden silnik z krótką kolumną   to HONDA  443mm
I taki zakupiłem po dwóch  latach, chciałem tańszy  lecz nie ma co szczędzi. Wymogi jakie ma do spełnienia płyta kawitacyjna 
są  bardzo duźe. Wszędzie wmawiają  źe  jak kurtka to kurtka nie ważne by sprzedać produkt i wtedy zaczyna się  co teraz zrobić 
jak śruba wyłazi z wody podczas pływania lub jest za głęboko pod stępką tzn.  po niżej dna łudki czy pontonu.
A sztywna podłoga to czysty komfort. Pozdro. [2016-11-27 10:11]

amstaf358