Szczupak z zbiornika zaporowego

/ 12 odpowiedzi
Witam kol wędkarzy !!!
Dzisiejsze pytanie kieruje do bardziej zaawansowanych wędkarzy spinningowych.
Łowie najczęściej w zbiorniku zaporowym w środzie wlkp , (zakaz łowienia z łodzi lecz jest wiele pomostów)
głębokość waha sie w granicach 1 m - 3m lecz przy tamie jest koryto w którym głębokość wynosi 7-8m.
w związku że szczupak zaczyna aktywnie żerować chciałbym na ten czas nastawić się na połów tylko tego drapieżnika niestety nie wiem gdzie go łowić , na co łowić i jak prowadzić przynętę . 
PROSZĘ o pomoc ponieważ w połowie szczupaka jestem zielony a i jeszcze jedno jeśli jest to istotne dysponuje wędką jaxon 2,70 10-30gr.
Z góry dziękuje za odpowiedź o pozdrawiam:-)


maciek34


Witaj,osobiście o tej porze roku szukałbym go w tym 7-8 m dołku.Przynęta to guma 10-11 cm na główce ok 10 gram a metoda to opad czyli zwijasz i stajesz i po chwili znowu zwijasz i tak na okrągło.Pamiętaj teraz przynęta na szczupaka lepiej aby była duża ;D (2012/10/12 19:27)

bednar14


Na co łowić? Według mnie najskuteczniejszą przynętą na zaporowe szczupaki są obrotówki i rippery oraz nieduże twistery. Woblerem lepiej łowiło by ci się z łódki ale jak sądzisz że jest głęboko to z brzegu też możesz na wobka spróbować. Cw twojej wędki jest odpowiednie do połowu szczupaka. Wiadomo że tam gdzie zaczepy tam i ryby ;-)  (2012/10/12 19:28)

bednar14


Przy połowie szczupaka zmieniaj też często szybkość prowadzenia przynęty. (2012/10/12 19:29)

gelooo