Zaloguj się do konta

Szczupak na żywca - jesień

utworzono: 2012/10/14 15:38
kuba2996

Jestem nowy w tej metodzie tz nie do końca wiem jak łowić itp ale jak narazie jedyna moja zdobyczą jest szczupak 35 cm Czy mogli byście mi poradzić jak łowić w jesień tz w jakich porach, przy jakiej pogodzie, na jakim gruncie , jaki rozmiar rybki  , jaki najlepiej gatunek , czy lepiej zarzucić przy trzcinach czy liliach itpNiedługo wstawie wam zdjęcia moich 2 łowisk (na tym drugim złowiłem tego szczupaka)1.http://www.wedkuje.pl/lowisko,jezioro-czarne-kolo-mragowa,154172. czekajcie pujde zrobić zdjęcie lub poszukam na necie [2012-10-14 15:38]

kuba2996

2. drugie łowisko http://m.wm.pl/2011/06/orig/1-59196.jpg  lewa część tego długiego pomostu głębokość  ok 1-1.5 m sporadycznie można tam spotkać wędkarzy a jak już są to prawie wszyscy na żywca w tym pierwszym łowisku j.czarne wędkuje najczęściej z pomostu rzucając do basenu w którym jest sporo roślinności i do części przy plaży tam też jest dużo roślinnościtego małego szczupaka złowiłem w tym 2 łowisku [2012-10-14 10:25]

pike74

Z mojego małego doświadczenia zauważyłem, że szczupaki na żywca biorą najczęściej gdy robi się widno (świt) i zaraz po zachodzie słońca (zmierzch). Później często zero brań.

Czy macie tak samo?

[2012-10-17 12:55]

wuwuzela

To zacznę od tego że na szczupaka na żywca chodziłem przez cały wrzesień i do teraz chodzę i łowię, nie codziennie i nie zbyt okazałe największy to 2,83 kg. Ja łowiłem na małym kanale głownie po szkole od godziny 15.30 do max 19. Co do jezior to jak bylem w wakacje to rzucałem koło trzcin coś łowiłem niekiedy.