Zaloguj się do konta

Szczupak na wobler

utworzono: 2012/02/22 17:54
Sitownik

Jestem początkującym spinningistą i mam do profesjonalistów pytania:

- Woblery. Jakiej firmy.

Głównie będę łowił raczej na szczupaki i okonie:

Jakie kolory? Jak obchodzić się z wędką itd. proszę o całkowite wytłumaczenie!

[2012-02-22 17:54]

linek69

jeśli zaczynasz to proponuje zacząć raczej od obrotówek i wahadłówek bo woblery to troszkę wyższa szkoła jazdy--ale próbuj życzę powodzenia i połamania kija.Co do techniki to każdy ma swoje przyzwyczajenia-i metody wszystko kwestia prób i błędów [2012-02-22 18:16]

szogun1

Siemandero WIesz przypomniala mi sie sytuacja kiedy tez zaczynalem spininngowac i kupilem pare wobkowJakasz byla strata kiedy je zerwalem na zaczepie. Jesli jestes poczatkujacy zaczynaj od gum i blach dobry wobler niestety kosztuje a za jego cene zakupisz kilka gum lub np dwie trzy blaszki. Z czasem przestaniesz rwac przynety i wtedy pomysl o wobkach takie jest moje zdanko.Pozdrawiam [2012-02-22 18:18]

szogun1

jeśli zaczynasz to proponuje zacząć raczej od obrotówek i wahadłówek bo woblery to troszkę wyższa szkoła jazdy--ale próbuj życzę powodzenia i połamania kija.Co do techniki to każdy ma swoje przyzwyczajenia-i metody wszystko kwestia prób i błędów

O kolega mnie uprzedzil :) [2012-02-22 18:18]

Draq

Ja tam zaczynałem od woblerów i dalej się ich trzymam :) Tylko ja od razu łowiłem na plecionce i miałem odczepiacz :D