Zaloguj się do konta

Szczupak- kiedy bierze najlepiej?

utworzono: 2010/07/27 06:47
gladiator1111

Witam Wszystkich. Jestem początkującym wędkarzem i chciałbym uzyskać jakieś informacje na temat szczupaka: kiedy bierze najlepiej (miesiąc), jaka przynęta? Dziękuje za informacje, Pozdrawiam. [2010-07-27 06:47]

Spec

Warto poczytać        http://www.wedkuje.pl/ryby,szczupak,284

Na szczupaka zawsze wybieram się jesienią na większy wobler i błysk oczywiście spinning, ale zazwyczaj jest to błysk.
[2010-07-27 10:16]

leszcz23

maj godziny poranne i wieczorne
[2010-07-27 12:11]

Raziel

Przede wszystkim maj pora różna blystki obrotowe woblery i gumy kolejno jesien i pozna jesien woblery duze i gleboko schodzace poniewaz szczupak cofa sie od brzegu i nalezy go szukac na glebinach.

polamania:)

[2010-07-27 13:40]

Swierkol96

Najczęściej szuczpak bierze w godzinach rannych ok.6 i wieczornych ok.19. Najczęściej na żółte riperki. [2010-08-04 20:00]

Ja najwięcej szczupaków łowię w maju - ale bardzo dużo pistoletów.

Natomiast największe sztuki na jesieni.

Łowię przeważnie na gumy, w maju najbardziej mi się sprawdzają średniej wielkości, typu predatory 8 cm.

Jesienią zaś większe gumy, typu ripper od 10 cm w górę.

Nie odkryje ameryki jak powiem, że jesienią każdy drapieżnik woli większe kąski i lepiej wali w większe przynęty.

Ale to oczywiście nie jest reguła – jak to w wędkarstwie:)

O kolorach znajdziesz mnóstwo informacji w innych tematach.

Pozdrawiam

 

[2010-08-04 21:07]

margor1976

generalnie szczupły zagryza cały rok, trzeba tylko mieć czasu i trafiać w pogodę, w takie upały jak były w tym roku to można zapomnieć o szczupaku, ale wystarczy kilka dni chłodniejszych i można zacząć spinningowanie, ale jak nie bierze szczupły to bierze okoń, a ładne okonie są bardziej waleczne od szczupaków więc też jest kupa zabawy........ połamania
[2010-08-04 21:52]

warun

Hehehe tak mi się ciśnie na klawiaturę odpowiedź: "Jak jest głodny" :D