Sygnalizator brań Jaxon AJ-SYX007

/ 45 odpowiedzi
Bernard51

Bernard zapytaj Sebastiana jak to jest z samą centralką pisząc np na PW :-)Masz Go wyżej jako Użytkownik Monsterfishing.

Dzięki za informację, skorzystam. (2014/02/02 12:05)

monsterfishing

Hej, tak można dokupić sama centralkę... do MF-109 98zł, MF-212 120zł do MF-213 140zł.Pozdrawiam (2014/02/02 13:06)

u?ytkownik158065

Witam. Jestem początkującym wędkarzem. Chce kupić sobie jakiś dobry, niedrogi sygnalizator brań. 
Zastanawiam się nad takim czymś http://allegro.pl/sygnalizator-bran-jaxon-aj-syx007-10-swietlikow-i3857978677.html

Jeśli chcesz dobry, nie drogi, porządnie wykonany, nie tandetny sygnalizator z 5 letnia gwarancją polecam sygnalizatory videotronic, polska niezawodna firma która jest wiele lat na rynku, maja klientów w całej europie,  jednym słowem klasa. POLECAM. Tu masz link do jednego z najprostszych sygnalizatorów tej firmy.

http://www.okonek.com.pl/videotronic-sygnalizator-elektroniczny-junior-p-910.html (2014/02/02 13:45)

u?ytkownik158065

Aha żeby do tematu sie dołączyć ,ja uważam videotronici za najlepsze w swojej klasie .Osobiście posiadam 3 ,a z moich kumpli każdy tez po pare sztuk ....Mamy je lata ,różne modele-nigdy żaden nikogo nie zawiódł ...
Polecam.

Witaj w klubie, też jestem tego samego zdania :) też posiadam 3 sztuki, tak jak i moich kilku kumpli( róże modele od najtańszych do najdroższych), wszyscy nie mogą sie nachwalić :)))) (2014/02/02 13:51)

JKarp

Janusz, czy będziesz na Rybomanii i czy te sygnałki będzie można tam zakupić/
Tak będziemy na Rybomanii z wypowiadającym się tu Monsterfishing  :-)Sygnałki, sety itd itp będą w sprzedaży.

JK (2014/02/02 14:05)

dkonrad23

A nie tamten kosztuje 68 zł, ale on jest razem z centralką - mój błąd.

Czyli to się sprawdzi? :

http://allegro.pl/sygnalizator-bran-z-linia-8-led-bateria-promo-i3870416388.html (2014/02/02 15:55)

JKarp

Jak najbardziej.