Sum z Krakowa

/ 26 odpowiedzi
Noc na Bagrach krakowskich w lecie , nagłe szarpnięcie wyjechała prawie cała żyłka i...stop,cisza,lekkie przycięcie dla pewności i opór .45 minut holowania i kąpiel przy wyciąganiu.
117 cm ,na dość leciwym sprzęcie jakim dysponowałem .

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

mirus71


witam niezły okaz to się z tym holowaniem trochę umęczyłeś oby więcej takich okazów pozdrawiam i połamania kija (2012/03/19 19:03)

bobus86


no niezly...kiedys taki mi wziol na zestaw leszczowy,bardzo delikatny.godzina walki i niestety wygrał,ostatnie jego mocne szarpniecie pyskiem i przypon strzelil,a owy osobnik leniwie zniknął w głebinach.coz uroki wędkarstwa.napisz moze lepiej o tym bloga pozdrawiam :) (2012/03/19 19:17)

Pitbul


Za fotę 5 !:) (2012/03/19 20:37)

ZanderHunter


Faktycznie zdj. w plenerze jak najbardziej ... OK:) (2012/03/19 20:57)

Roxola




Zobaczyłam i..... zamilknę. (2012/03/19 21:08)

JOPEK1971


Rybka musi byc czysta ;-) (2012/03/19 21:27)

Diablo


Wąs identyczny, brzuszek też... Jak bracia (2012/03/19 23:10)

zbynio5o


"Krakowiak" to Ty ?  :)) (2012/03/19 23:36)

Kowal73


ja to patrze na brzuszek...hi hi ....ten sam.../fota na 5. (2012/03/20 00:13)

adamo0


Różowa atmosfera ! Niezła ta sumica. (2012/03/20 00:25)

dominik117


niezła sztuka tylko szkoda tylko że fotka nie w plenerze tylko w wannie :( (2012/03/21 18:51)

El Dorado


Niezłe sumisko!Oby tak dalej.Ja niemam takich emocji bo ja łowię niestety samą drobnicę.Pozdro i fota na 5!!! (2012/03/21 19:09)

użytkownik104372


Oj jak ja bym chcial zlapac takiego suma. W tym roku musze w koncu wyholowac jakiegos wasacza.Niestety w moim jeziorku jest tylko kilka sztuk i moze sie uda. Pozdrawiam:) (2012/03/21 19:20)

Roxola


Jasne... i daj takie zdjęcie na forum, a ja je ocenię, już się doczekać nie mogę... (2012/03/21 20:05)

Jack14


Ale pojechaliście?

Noc na Bagrach krakowskich w lecie

(2012/03/21 20:15)

użytkownik104372


Co zlowie to wypuszczam, wedkuje dla sportu a nie jestem 'miesiarzem' i wgl nic takiego nie napisalem a tu od razu sie ktos czepia (2012/03/21 20:25)

Roxola


Kolego Damianie (wujek1306) rozumiem, że post kierujesz do mnie więc..., nie czepiam się Ciebie, ale chyba rozumiesz,
że takie zdjęcia są mało "smaczne". Jeżeli ryby wypuszczasz to znaczy, że Twojego zdjęcia takiego nie będę oglądać.
Natomiast jeżeli zechcesz sobie zdjęcie z rybą zrobić, to będziesz wiedział jakie ono być nie powinno.
Pozdrawiam (2012/03/21 20:35)

użytkownik39933


obciach na maksa ,zdjecie na tle plytek w kiblu ,tragedja (2012/03/21 20:50)

użytkownik104372


No tak.Rozumiem, tez nie lubie takich zdjec, no ale co zrobic. Ludzie robia co chca... Pozdrawiam:) (2012/03/21 20:54)

tstaros


Jedna dziwna rzecz: ryba złowiona w lecie, a wpis dodany dopiero teraz...Hmmm, zastanawiające. Stawiam dychę, że to jednak świeży połów. Kto wchodzi w zakład? (2012/03/21 21:05)

tstaros


Z tym zakładem to oczywiście żart, chociaż opóźnienie w zamieszczeniu zdjęcia zastanawiające. A za samo zdjęcie daję 10! (2012/03/21 21:08)

mastifff


A mnie tam się podobają te jeszcze chyba Jugosłowiańskie kafelki ;-)

Mam tylko nadzieję, że sum już nie żył i nie musiał na to patrzeć..

(2012/03/21 21:12)

Diablo


Z tym zakładem to oczywiście żart, chociaż opóźnienie w zamieszczeniu zdjęcia zastanawiające. A za samo zdjęcie daję 10!



Po różowej opaleniźnie wnioskuję ze to jednak zeszłoroczne zdjęcie. (2012/03/21 21:17)

użytkownik104372


No zeszloroczne przeciez sam autor pisze ze 'w lecie' :) ale niezle sie opalil naprawde he he (2012/03/21 21:26)

war


na co wziął? (2012/03/21 23:20)