Sprzęt spinningowy na szwedzkie łowiska

/ 6 odpowiedzi
WITAM,
wybieram się na weekend majowy do szwecji na szkupaki na jezioro Malaren. Jesli chodzi o spinning to jestem totalnym amatorem i stąd moje pytanie w jaki sprzet sie zaopatrzyć na ten wyjazd. bedziemy łowić z łódki wiec na pewno krótsza wersja, myslalem okolo 2.40m jaką gramature wybrac żeby tam dobrze połowic ale i zeby w Polsce się do czegoś nadał. Najlepiej prosze o jakieś linki. Jeśli chodzi o cene to chciałbym zmieścić się w przedziale 200-400zł razem  z kołowrotkiem.
z Góry dziękuje 
Piotr
SlawekNikt


Ciężar wyrzutu spina raczej w granicach od 10 do 30 gram, z bardziej "finezyjnych", ale jednocześnie wytrzymałych wędek to może coś od dragona z serii millenium albo savage gear, trudno jednoznacznie coś doradzić, dobrze by było abyś poszedł do sklepu i pomachał choć na sucho wedkami. Co do kołowrotka to w tej cenie szedłbym w ryobi, model zauber ten z nie składaną rączką albo slam. I raczej przygotuj się na górną granicę założonej kwoty, a nawet troszkę więcej jak chcesz mieć coś porządnego, dotyczy to zwłaszcza kręcioła. (2016/04/09 23:11)

aldente